Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2009, 22:17   #1
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,770
MP Rating: 100% (15)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.
DRYkid ammemadrass - erfaringer?

Er det noen som har brukt en slik?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vurderer å anskaffe en til babyen som kommer, men vil gjerne høre andres erfaringer først.

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 22:37   #2
Medlem

wilmamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 275
MP Rating: 0% (0)
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.
Sv: DRYkid ammemadrass - erfaringer?

Jeg brukte min i 4-5 mnd og var kjempefornøyd med den. Hadde snuppa i den mellom oss i senga vår. Hadde angst for at mannen (som sover veldig godt) eller jeg skulle klare å legge oss på henne..
Følte allikevel hun lå rett ved siden av meg da de kantene er akkurat høye nok til at ingen ruller inn eller ut av den - enkel å vaske om det skulle bli uhell (bare husk å ta ut de stive innleggene i kantene først!) og lett å ta med seg bort om det skulle bli soving borte. Dessuten hadde hun egen dyne, noe som anbefales da de kan bli veldig varme av å ligge under samme dyne som oss. Jeg ammet aldri liggende (vi hadde en supergulper som uansett måtte opp), men om en får til det er den sikkert super der også.

Jeg brukte den også nedi sprinkelsenga den første tiden der da de små gjerne roer seg bedre om det er noe som omslutter dem eller stopper spark og veiving.
Gammel 01-04-2009, 23:11   #3
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 628
Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.

Vet ikke om det er noe feil med vår, men syntes sidene klappet sammen bare man så på den. Så vår ble ikke mye brukt.
Gammel 02-04-2009, 08:37   #4
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,770
MP Rating: 100% (15)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmm.. Takk for svar! Bør man ha litt bred dobbeltseng for å få ordentlig plass tli den? Vår er kun 1,60 m. bred.

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 11:41   #5
Kes
Supermedlem

Kes sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 708
Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.

Jeg likte ammemadrassen veldig godt
Slo ned kanten og la meg "inni" madrassen for å amme. Dermed vekte jeg ikke ungen for å flytte henne...

Jeg jagde mannen på eget rom og vesla lå på hans plass de første månedene,
så jeg hadde hele 180-senga for meg selv jeg

( Også kjent som Ingeniøren )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 21:52   #6
Supermedlem

Nitha sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: i ammetåka
Meldinger: 711
Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.

Bruker den ennå vi
Har aldri brukt den med "veggene" oppe, men den er genial til å flytte ungen over fra dobbeltsenga til sprinkelsenga.
Hun våknet alltid når jeg skulle flytte henne over etter amming, men da vi fikk madrassen sov hun bare videre. Har brukt den mindre ei stund, men nå har vi flyttet sengebunnen ned og da våknet hun hver gang igjen. Så jeg hentet fram igjen madrassen, og gjett hvem som nå igjen sover videre etter amming
For meg er dette et av de aller beste utstyrskjøpene. Skulle ønske jeg hadde hatt den til størstejenta også.

Vesla kom 21.03.06
Mini kom 08.09.08:
Nitha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 21:56   #7
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 1,195
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

både meg og mannen elsket den!!! Vi sov så mye bedre alle sammen.. anbefales!
Gammel 03-04-2009, 22:06   #8
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,092
Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.

Jeg er kjempefornøyd med vår. Bruker den med kantene nedbrettet, men den gjør at lillegutt har sin egen plass i sengen vår, og det er lett å flytte ham uten at han våknet helt. Anbefales!
Gammel 03-04-2009, 22:09   #9
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 842
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Synes den var helt grei og er slettes ikke misfornøyd, men vi kunne fint klart oss uten Og, ja, dobbeltsenga bør være større enn 1,60 m dersom du skal ha ammemadrassen i midten.

Jeg er i lykkerus!

Surfer med mobilen i påsken
evigoptimist84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 08:47   #10
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 1,195
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

bør ha 180 seng ja, vi skulle gjerne hatt 2meter
Svar

Stikkord
ammemadrass

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:45.