Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 14:08   #11
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,443
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: DRYkid ammemadrass - erfaringer?

Vi brukte vår ikke som ammeseng da jeg ammet ikke.. Vi hadde vår først i vugga så i sprinkelsengen slik at hun hadde sin egen lille "reir" å ligge i. Om hun lå hjemme eller var på overnatting hos mormor så ble den med slik at hun hadde sine egene lukter å ligge i. Vi brukte den med veggene oppe lenge, så tok jeg ned den slik at bena kunne stikke ut da hun ble for lang for den, og så tok jeg ned sidene da hun ble så stor at hun snudde seg i sengen. Nå ligger den under strekklakenet som en "tisselaken". Jeg elsker vår..

Om vi kunen vært uten? Ja antakeligvis.. Ville jeg vært uten den? Niks!
Gammel 04-04-2009, 20:16   #12
Medlem

wilmamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 275
MP Rating: 0% (0)
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.
Sv: DRYkid ammemadrass - erfaringer?

Senga vår er 1,60, og ja det var trangt å ha den mellom oss, men det gikk greit

Ellaell; sikker på at de platene var ordentlig inni sidene og at hempene var montert riktig? Ser ikke for meg at veggene ikke vil stå? Isåfall må det være en som er veldig slitt/godt brukt som har vært mye brettet sammen?

Stikkord
ammemadrass

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:45.