Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2008, 15:38   #1
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,122
MP Rating: 0% (0)
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.
Ensfargede, gode bodier ?

Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg finner gode, ensfargede bodier.
Retrobølgen er fin den, men noen ganger savner jeg en turkis body f.eks. uten print. Jeg har funnet tre hvite på Lindex og en hvit på Polarn. Helst ikke med konvoluttlukning i halsen, noen av dem er jo helt ubrukelige, og ikke ull.
Gjerne nettbutikk.

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 15:42   #2
Supermedlem

strax sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 766
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.
Sv: Ensfargede, gode bodier ?

H&M

de har med kort eller lang arm og koster den nette sum av 34,90,- de er kjempegode
Gammel 09-10-2008, 15:45   #3
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,122
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.

Wow, det var kjapt.
Tusen takk for tips. Jeg drar ikke med en liten baby med mye magevondt til byen, så jeg har ikke vært på HM på evigheter. Sjekker utvalget i nettbutikken tvert.

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 22:02   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,154
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Da skal jeg og ta turen dit etterhvert som han vokser. Greit med noe uten mønster noen ganger og det var jo en fin pris og.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 23:01   #5
Supermedlem

strax sin avatar

Sted: Nord-Norge
Meldinger: 766
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.

http://shop.hm.com/no/?action=viewsh...t=BARN_BAB_OVE

AH! sorry!! 39.50

sjekke alle de fine fargene
Gammel 09-10-2008, 23:46   #6
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,674
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Aaaaargh!! Hvorfor lurer dere meg inn heeeer da??

Gammel 11-10-2008, 00:52   #7
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 759
Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.Rikke har en strålende fremtid.

Liker bodyene fra POP godt. Jeg har ensfargede i flere farger derfra, uten konvoluttåpning.

Ellers har jeg funnet ut at Obs! faktisk har noen 'ribbestrikkede' ensfargede bodyer til en slikk og ingenting som er faste i fisken og holder seg veldig bra. Tror ikke det er mer enn +/- 40 kroner for dem!!!

Vinterhalvåret bruker vi en del ullbodyer også, og bl.a. Janus har jo noen ensfargede.

Lykke til - si fra om du kommer over noen fine. Er også glade i bodyer uten altfor mye trykk....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:41.