Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-06-2006, 19:55   #1
Supermedlem

SiRi_25 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 774
MP Rating: 0% (0)
SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.
mumle hamax sykkelsete til barn

vil så gjerne kunne sykle med snupsi, men legger merke til at flere av modellene har kun 2-punkts sele - slik at barnet må ha hodet gjennom "løkka" før man fester den til låsen mellom bena ... men, snupsi får ikke hode + hjelm gjennom, slik at hjelmen må taes på i etterkant! dette hadde forsåvidt vært greit om man syns det er greit å streve med å få på plass hjelm på mulig sutrete unge som kanskje ikke liker hjelm - MEN det sikkerhetsmessige aspektet blir et helt annet. tenk om noe skjer og man må få ungen ut av sete og sele fort som f... - og måtte begynne å kløne med å få av hjelmen før hun er løs ??? merker jeg blir så sinna over sånne ting - tenker ikke produsentene på sånt?? hos større barn er det en annen sak da "løkka" også blir større, men hos de minste må den jo være liten! også kan man ikke skifte sele heller! så jeg sitter igjen med ett eneste alternativ til f... 899,-

Sist endret av SiRi_25; 09-06-2006 kl 07:36.
SiRi_25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2006, 21:13   #2
Seniormedlem

@ngel80 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,730
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: hamax sykkelsete til barn

jeg har en hamax siesta og er kjempe fornøyd.
der kan man ta selene fra hverandre,og slipper noe hode gjennom ting og tang. den kan også legges litt bak visst barnet sovner.
den kostet sitt ja,men ville ikke valgt noe annet..
Gammel 06-06-2006, 21:40   #3
Seniormedlem

stinems sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rett vest..
Meldinger: 2,600
MP Rating: 0% (0)
stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.stinems har en strålende fremtid.
Sv: hamax sykkelsete til barn

Det kan jeg på mitt og.. ta skulderstroppene i fra hverandre.
Jeg har Smiley.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.