Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2005, 15:44   #1
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,171
MP Rating: 100% (1)
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilken krabbematte anbefaler dere

Jeg er nå blitt overbevist om at en slik krabbematte er et must og har tenkt å kjøpe en i størrelsen 1,85 (eller 2m)*1m *1.5cm. Det jeg lurer på da er om jeg skal kjøpe Airex (som de bla selger her http://www.klubben.no/) eller en Abilica matte http://abilica.no/content/view/117/83/ . Helst ville jeg kjøpe en brukt Airex matte, men jeg ser ingen som selger og nå vet jeg en som kan skaffe en ny Abilica matte med noen prosenter i avslag, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe den i stedet.

Så jeg heller mest mot å kjøpe en Abilica matte, men er redd jeg vil angre om den ikke er like god som en Airex matte - så om noen har noen innspill eller erfaringer med en av disse mattene blir jeg veldig glad for innspill .

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 16:12   #2
Supermedlem

Zina sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 531
MP Rating: 0% (0)
Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.Zina har mye å være stolt av.
Sv: Hvilken krabbematte anbefaler dere

Vi har greidd oss fint med 2 puslematter fra nille.

Zina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 16:20   #3
Seniormedlem

kulani sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 1,548
kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.

Aner dessverre ikke noe om forskjellen på Airex og Abilica, vi har puslematte fra Nille og er veldig fornøyd med den. Skal du bare bruke matta til krabbe/lekematte (da tror jeg det meste funker bra), eller er du på jakt etter noe du selv kan bruke til treningsmatte etterhvert?

Lillebror 2007
kulani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 16:22   #4
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,995
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Har puslematter fra Nille vi også. Fungerer som de skal de
Gammel 23-06-2005, 16:26   #5
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

vi har puslematte fra toys r us og den er super.. men skulle gjerne hatt en jeg kunne tatt med på stranden etc og hatt under en stor parasoll.....
Gammel 23-06-2005, 16:38   #6
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,171
MP Rating: 100% (1)
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av kulani
Skal du bare bruke matta til krabbe/lekematte (da tror jeg det meste funker bra), eller er du på jakt etter noe du selv kan bruke til treningsmatte etterhvert?
Skal bare brukes som krabbematte og om den late mor også tar noen sittups på den så er det bare en bonus, men ikke noe jeg legger vekt på når jeg kjøper matte. Det som er viktig er holdbarhet, om den er myk og at den ikke sklir. Vi tenke også å bruke den ute og til evt kommende søsken om vi er så heldige å få flere barn.... .

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 16:51   #7
Supermedlem

Orkidè sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 952
Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bounty
Har de jeg også eller det vil si at jeg de fra Extraleker, der får du de til 1/2 prisen men det eneste ulempen er at delene i midten er midre...men fungerer som lekematte og som treningsmatte for meg
Gammel 23-06-2005, 16:56   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Bounty
Selger de den puslematta på Nille enda?? Og hva koster den?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 17:23   #9
Seniormedlem

Aimee83 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,588
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.

Jeg har en som heter "Comfort & Care AirMat". Kjøpt på Fru Lyng, koster 699,-. Men jeg er ganske sikker på at du kan finne noe lignende mye billigere på f.eks G-sport eller lignende. Den jeg har ligner veldig på Airex, men jeg tror den jeg har er litt tykkere.

Snuppa mi syntes ikke det var så stas med den spesielt lenge. Hun vil ikke være på den nå lengre, gulvet med storebror sine leker er mye mer spennende. Vi har også brukt den noen ganger ute i hagen, men nå som hun kryper avgårde så er det ikke noe vits i lengre.

Så nå brukes den kun når jeg skal trene hjemme.. og det er ikke så ofte

Vi har hatt slike puslematter fra Nille tidligere. Syntes ikke de er all verden. Storebror spiste på de etterhvert som han fikk tenner, og da smula de en del. De får også en del dårligere feste på gulvet. Også er de hardere. Men det er stor prisforskjell da.
Gammel 23-06-2005, 17:27   #10
Seniormedlem

kulani sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 1,548
kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lenapus
Selger de den puslematta på Nille enda?? Og hva koster den?
Jeg betalte 150,- for ca 1 mnd siden

Lillebror 2007
kulani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:05.