Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2006, 13:36   #1
Supermedlem

Hetty sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 949
MP Rating: 0% (0)
Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.
hm Hvilket soveskinn anbefaler du?

Sniker litt fra SM igjen.....har jo funnet ut at det er her utstyrsguruene oppholder seg....*smiskesmiske*

Hvilket lammeskinn ville du anbefalt å kjøpe?
Eventuelt, er det helt unødvendig?

Ser at barnashage.no har kampanjetibud på Kaiser soveskinn, er dette er bra soveskinn, eller er Nøstebarn sitt skinn mye bedre?
(Det er liksom Nøstebarn sitt skinn jeg har sett meg ut...)
Eller er de skinnene de selger på Babyshop, Fru Lyng eller Barneverden like gode skinn som disse to?

Smak og behag, eller er faktisk noen skinn mye bedre enn andre?
Gammel 26-03-2006, 16:47   #2
Supermedlem

Nøve sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: På Kongens berg
Meldinger: 863
MP Rating: 100% (1)
Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.
Sv: Hvilket soveskinn anbefaler du?

Vi er veldig fornøyde med Nøstebarn sitt, men har ikke prøvd andre, så kan ikke egentlig sammenlikne. Det viktigste er at skinnet er kortklippet og ubehandlet når det skal brukes som soveskinn.
Gammel 26-03-2006, 17:54   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,988
MP Rating: 100% (3)
Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.

Uten at jeg vet..så regner jeg med at de som selges som soveskinn er av ganske bra kvalitet altså. Hvis du har mulighet til å se de forskjellige vil du sikkert kjenne kvalitetsforskjeller også..

Vi er veldig fornøyd med Nøstebarn sitt, men vi har kun brukt det i bagvogna. Vesla sklei bare rundt på det i senga..

Tror kanskje jeg hadde slått til på det Kaiser skinnet jeg. Det så veldig fint ut på bildet i hvert fall. Du får sikkert solgt det igjen hvis det ikke faller i smak.

Mamma til 4 jenter.
Xylene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2006, 17:54   #4
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,740
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er veldig fornøyd med et korthåret jeg kjøpte på jysk.. og det var like fint etter en vask.. mens veninna mi sitt er veldig nuppete.. vet ikke om hun ahr vaskt det eller ikke, men jeg tror det er det de selger i babyutstyrsbutikker

Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2006, 18:58   #5
Supermedlem

Monca sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: nord for Bergen
Meldinger: 820
Monca har slått av rykte

Veldig godt fornøyd med Nøstebarn sitt!!!!! Og det er vetle jento og, ho har brukt det kvar dag no i 2 år.......
Monca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2006, 19:14   #6
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,905
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Hvilket soveskinn anbefaler du?

me har nøstebarn skinnet(det største). anbefaler det virkeligt!! bruker det i senga,i babygymmen i stua og skal bruke det i vogna når me slutter å bruke lammeskinnposen.

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 03:53   #7
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 66
lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.lilleMy mars2006 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av cakegirl_82
me har nøstebarn skinnet(det største). anbefaler det virkeligt!! bruker det i senga,i babygymmen i stua og skal bruke det i vogna når me slutter å bruke lammeskinnposen.
tenker å gjøre akkurat som du planlegger med mitt nøstebarn-skinn!! kunne godt ha tenkt meg et selv....
Gammel 27-03-2006, 09:44   #8
Medlem

Lionmom sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 490
Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.Lionmom er fantastisk mot andre.

Jeg har fra Helios, er vel av merket Kaiser. Veldig fornøyd med det skinnet, supermykt, holder seg veldig fint etter vask og tilfredstiller alle kravene for et godt soveskinn. Korthåret, ubehandlet osv.

Lionmom er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 10:32   #9
Supermedlem

Hetty sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 949
Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.Hetty har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar alle sammen!

Ser jo ut som det tilbudet på barnashage.no egentlig er verdt å benytte seg av....
Hm....
Gammel 27-03-2006, 13:25   #10
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,668
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

De så jo fine ut det soveskinnet du snakker om Hetty. Du burde kjøpe største størrelsen om du skal ha noe, det anbefaler i alle fall jeg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:43.