Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2005, 17:24   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 290
MP Rating: 0% (0)
Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.Mynte er som en lysfontene.
Hvor få jeg tak i zip-lock poser??

Jepp, det lurer jeg på ... Har lett overalt etter det!
Mynte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2005, 17:35   #2
Supermedlem

Lillemei sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,180
Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.Lillemei har en strålende fremtid.
Sv: Hvor få jeg tak i zip-lock poser??

Jeg har funnet det i kontoravdelingen hos bokhandlere!
Gammel 18-11-2005, 17:45   #3
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,754
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte mine på Rema 1000.
Gammel 18-11-2005, 18:11   #4
Medlem

Amarula sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 163
Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.Amarula er som en lysfontene.

Binders har i mange størrelser og gustav pedersen
Gammel 18-11-2005, 18:13   #5
VIP-Medlem

Irma sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 5,246
Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt min hos bokhandleren. (Lillestrøm) Der hadde de det liggende "bak" kassa. Superdupert til scrapping!
Gammel 18-11-2005, 18:17   #6
Supermedlem

tutta sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,173
MP Rating: 100% (2)
tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mynte
Jepp, det lurer jeg på ... Har lett overalt etter det!
Meny og ultra i Oslo har det
Gammel 18-11-2005, 19:29   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,988
MP Rating: 100% (3)
Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte på en Scrapbook nettbutikk, men husker ikke hvilken..

Mamma til 4 jenter.
Xylene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2005, 00:43   #8
VIP-Medlem

Stikka74 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 5,549
Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke de fleste daglivarebutikker det da? Mener jeg har sett det mange steder.
Stikka74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2005, 10:15   #9
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,538
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøper zip-lock poser i daglivarebutikkene. Rimi, IcaSpar, Rema osv
Gammel 19-11-2005, 12:02   #10
VIP-Medlem

Irma sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 5,246
Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ritamor
Jeg kjøper zip-lock poser i daglivarebutikkene. Rimi, IcaSpar, Rema osv
I alle mulige størrelser? Jeg har nemmelig behov for sånne bittesmå også....trodde kanskje bare matbutikkene hadde litt større typer. Meny som er min nærbutikk har merkelig nok ikke disse zip lockene. Men men, fikk kjøpt kjempestore pakker i 3-4 ulike størrelser på bokhandleren, de er kanskje rimeligere, ikke vet jeg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:12.