Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2005, 10:46   #1
Supermedlem

Guffen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Andeby
Meldinger: 548
MP Rating: 100% (1)
Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.Guffen er et navn alle kjenner.
Question Hvor får jeg kjøpt ulvang sokker og trysil sokker til barn i Oslo

Forbredelsene til vintersesoen er i full gang Nå er jeg på jakt etter sokker til å ha i puddingens vintersko og lurer derfor på hvor jeg kan få kjøpt ulvang og/eller Trysil sokker i Oslo Puddingen må vel ha str 22,23 i sokker tenker jeg - litt avhengig av om de er store eller små i str...

Er det noen som har tips til butikker i sentrum blir jeg veldig glad
Guffen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 15:18   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvor får jeg kjøpt ulvang sokker og trysil sokker til barn i Oslo

Trysilsokker selges på Europris og Ulvang på OBS sport her i Trondheim. Birk holder ikke beina varm i Trysil, men Ulvang er okay.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 17:53   #3
Veteranmedlem

maribo sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Orkanger
Meldinger: 3,230
MP Rating: 0% (0)
maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.

Her selges Ulvangsokkene i G-sport og Sport1 (tror det er Coop-sport, jeg).
Trysilsokken selges iallfall på Rema.
Gammel 26-08-2005, 23:15   #4
Medlem

Olivia sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 246
Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.Olivia er et navn alle kjenner.

Tror jeg så ulvangsokker på G sport (er det superG det heter nå?) på Alnabru.
Olivia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2005, 08:19   #5
Medlem

Jinninn sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: oslo
Meldinger: 335
Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.

G sport i storgata har,og sikkert den sportsbutikken som ligger på hjørnet ved torggata...Tror de fleste sportsbutikkene har Ulvangsokken.

Trysil-sokken får man på europris,og på noen Max 20 butikker

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:46.