Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 17:35   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 64
MP Rating: 0% (0)
Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.
Hvor kjøper man Janus-ull billigst?

Jeg skal kjøpe en del både Krinkel-ull og Prinsesseull og da lurer jeg veldig hvor det lønner seg å handle?
Serah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 17:43   #2
Seniormedlem

Sweety sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,376
Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.
Sv: Hvor kjøper man Janus-ull billigst?

Jeg tror vel at prisen på disse produktene er like alle plasser
Men du kan være heldig å komme over tilbud. Vet at coop obs av og til har tilbud
Ellers har jeg til gode å se store prisforskjeller på Janus ull desverre.
Men de har Janus utsalg i Arna, 2 gangs sortering. Der kan du nok være heldig
Gammel 13-09-2008, 18:33   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,470
SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis du tenkte å handle på nettet så kan du sjekke ut www.krabaten.no og www.levvel.net, de har mye Janus. Jeg kjøpte også en del på www.sportmann.no, de har lavere pris på noen plagg.
SweetNovember er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 18:40   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,075
Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.

Min erfaring er at Obs! er billigst. Her i Trondheim er det forskjell på prisen på de plassene som selger Janus.
Lillebror kommer i januar '10
Dimples er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 20:36   #5
Medlem

Pippi Langstrømpe sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: I et nytt hus
Meldinger: 200
Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.Pippi Langstrømpe har en strålende fremtid.

Obs syns eg er billigst. Nå har de en pakke med genser, bukse og pannebånd til 299,- då sparer du ca 200 kr.
Fikk beskjed i butikken idag at de skulle ha tilbud snart, men hun viste ikke hvilke produkt i Janus som var på tilbud.
Pippi Langstrømpe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 21:21   #6
Seniormedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,505
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.

Sportmann sin krinkelulldress var faktisk 100kr billigere enn hos Exit butikken her

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 22:07   #7
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,641
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Barnas Hus har tilbud på Janus nå, likeså Obs.
Gammel 14-09-2008, 19:00   #8
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 123
mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.mamma`n til lille bulle har mye å være stolt av.

Jeg handler Janus på Obs
mamma`n til lille bulle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 12:08   #9
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 64
Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.Serah er et navn alle kjenner.

Tusen takk for mange svar, nå så jeg at barnas hus selger trøyer og stilongser til 99 kr pr del så da får jeg ta turen dit.

Sitat:
Opprinnelig postet av SweetNovember Vis post
URL] Jeg kjøpte også en del på www.sportmann.no, de har lavere pris på noen plagg.

Sportmann var jo en femtilapp billigere på både krinkelullgenseren og buksa, men var jo selvfølgelig utsolgt
Serah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 08:52   #10
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 705
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Obs har faktisk identiske eller billige priser på Janus enn på fabrikkutsalget til Janus her Bergen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:51.