Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2009, 08:48   #1
Supermedlem
 
lynnette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
JU-JU BE stelleveske???

hvordan er denne??god plass?
passer den til TFK twist?
Falt for denne etter å ha sett bilde,men er det noen butikker som selger den slik at man kan se den live?
andre fine og praktiske stellevesker,som kanskje er rimeligere??
lynnette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 08:55   #2
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 528
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

Jeg har en JU-JU BE kjempe fornøyd med den, henger fint på min OTH, stor plass og lett å holde ren

Jeg har den Be all modellen
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 09:54   #3
Supermedlem
 
Vedvik86 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 1,050
MP Rating: 0% (0)
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

Jeg har også denne (be-all) og er knallfornøyd. Kjøpte den rett før jeg fikk nr to for med to tette måtte jeg ha en stelleveske som det var god plass i.. Henger fint på tfk ja
__________________
Vedvik86 og pseudotvillingene
April-07 og Mai-08
Vedvik86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 10:51   #4
Medlem
 
wilmamor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 275
MP Rating: 0% (0)
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

Tror denne veska henger fint på alle vogner
Jeg har den til Easywalker og er også veldig fornøyd. Jeg har ikke hatt andre vesker så har sånn sett ikke noe å sammenligne med i bruk, men har Be all og den er romslig, mange fine lommer/rom nedi som gjør det oversiktlig og tyddig, praktiske løsninger, lett å holde ren, god å ha på skulderen, og lokk så regn ikke kommer inn.

Har sett kun et par av veskene i butikk i Sverige - babyproffsen på Nordbysenteret (svinesund). Jeg kjøpte min på Kiwikids, der det var litt å spare ift eks Kenguruloftet.no som også har de.

Jeg kjøpte de krokene som en kan henge veska på- de bør du ikke kjøpe - de er kjempetungvindte å bruke fordi det er en sånn "lås" på som gjør det kronglete å ta av veska. Jeg slenger bare stroppen over styret - mye lettere, og krokene ligger i skapet..
__________________

Sist endret av wilmamor; 09-02-2009 kl 11:17.
wilmamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 11:49   #5
Supermedlem
 
lynnette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

takk for svar=)
Hvor mye sparte du på å kjøpe den på kiwikids da?
mye ble det når alt var tatt med,for blir vel toll og alt da?

og er dette en veske man kan bruke senere og?kanskje ikke ut på byen veske menelelr lyser det "stelleveske"av den??
lynnette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 19:30   #6
Medlem
 
wilmamor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 275
MP Rating: 0% (0)
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

Sitat:
Opprinnelig postet av lynnette Vis post
takk for svar=)
Hvor mye sparte du på å kjøpe den på kiwikids da?
mye ble det når alt var tatt med,for blir vel toll og alt da?

og er dette en veske man kan bruke senere og?kanskje ikke ut på byen veske menelelr lyser det "stelleveske"av den??
Tror jeg betalte rundt 800 kroner. De skrev på pakken at det var en gave, da slipper du unna mva.. Det er flere steder som selger den - strollermama.com og også ebay.

Dersom du velger nøytrale farger og mønstre, syns jeg godt en kan bruke vesken senere, men jeg har den rosa blomstrete, så den passer ikke til vanlig veske syns jeg..
__________________
wilmamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 19:55   #7
Supermedlem
 
lynnette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

ok.Takk for svar.
liker egentlig ikke bestille fra utlandet da,så ender vel med å gi de hundrelappene ekstra i norgehehe
men får vel vente på feriepengenede kommer vel omtrent samtidig som jeg har termin
lynnette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:09   #8
Supermedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 606
MP Rating: 0% (0)
angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

lurer på om det er stor forskjell på juju be all og between? er between veldig liten?
__________________
Lille Celine født 05.05.06
angel82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 21:02   #9
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 11
MP Rating: 0% (0)
Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

Video av alle veskene på Ju - Ju- Be * BeTween
eller hvis du søker på youtube.
Tebsil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 21:30   #10
Supermedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 606
MP Rating: 0% (0)
angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.
Sv: JU-JU BE stelleveske???

takk, har lyst på den i brun og rosa, noen som vet hvor den kan kjøpes? kenguruloftet og lille tordivel har den ikke... finnes den i butikker i oslo området? elelr andre nettbutikker, ønsker between
__________________
Lille Celine født 05.05.06
angel82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:45.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com