Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2006, 15:13   #1
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,503
MP Rating: 0% (0)
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.
Korleis vaske fleece?

Eg tenkte eg skulle styre unna fleece, for håret til dei små blir så elektrisk av det.
Men så klarte eg ikkje å la vere å kjøpe nokre nydelige fleecekjoler til jentene i dag.

Er det nokon måte eg kan vaske dei på så dei ikkje blir elektriske og nuppete?
Synest eg las ein plass om at fleece kun bør vaskes sammen med anna fleece, stemmer det? Eg pleier å vaske fleece sammen med vanlige kle, men når det gjelder litt sånne finere plagg vil eg jo at dei skal holde seg fine lengst mulig.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 17:07   #2
Supermedlem

Procontra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.
Sv: Korleis vaske fleece?

Vask med flytende såpe på vrangen. Ha i litt tøymykner i skyllevannet. Fungerer for oss.
Procontra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 17:38   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,988
MP Rating: 100% (3)
Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.
Sv: Korleis vaske fleece?

Jeg bruker å vaske de med Milo eller ha i tøymykner, da blir de ikke så statiske.

Har de ofte sammen med ullklærne, på ullvask.
Har også hørt det med at de ikke skal blandes med andre klær, men vet ikke om det er noe i det.

Mamma til 4 jenter.
Xylene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.