Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-06-2008, 09:43   #1
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 7,937
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lavera solkrem

Hvem er testvinneren i F&B?

Nå blir det litt feil å snakke om Lavera, og tro at det samme resultatet gjelder for alle solkremene, for det er stor forskjell fra solkrem til solkrem, selv innen samme merke.

Lavera Neutral Sun Spray til baby og barn - inneholder ingen negative stoffer og fysiskt filter

Disse inneholder negative stoffer, og har fysisk filter.
Lavera Sensetiv Anti-Ageing Sun Milk Spf 20
Lavera Sensetiv Kids Sun-Spray SPF 25
Lavera Sensetiv solkrem til baby og barn SPF 30
Lavera Sun Sensetiv familie solspray SPF 15

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --

Sist endret av Isa; 04-06-2008 kl 09:45.
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 10:38   #2
Veteranmedlem

Sybil sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,273
Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isa Vis post
Hvem er testvinneren i F&B?

Vichy Enfants faktor 50.

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 16:20   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,321
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Får jo ikke tak i Lavera sin solkrem

Hvor mye koster forresten Lavera neutral?

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 21:40   #4
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Men har det med det kjemiske filteret å gjøre? Eller at solkremer med kjemisk filter stort sett har andre negative stoffer i seg også?

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 21:58   #5
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,008
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hadde med kjemiske filteret å gjøre...søren at jeg ikke finner den linken...

Jeg vet at blant annet "Bamse" solkremen var nevnt og Vichy tror jeg...
Men Bamse har parabener i seg i tillegg også da...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 22:08   #6
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Hm, ja, den tror jeg at jeg har vært borte og *sjekke linksamlingen*

-- Leif Askeland --
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:12.