Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2009, 19:11   #1
Medlem

Happycow sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 364
MP Rating: 0% (0)
Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.
Sv: Lavera solkrem

Hvor kjøpes Babyline? Jeg har kjøpt lavera netural u parfyme, og tror dette er versonen uten skadelige/betenkelige stoffer.
Maria født 31.01.05 kl 00:00
Mathias født 02.10.06 kl 16:35
Happycow er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2009, 19:35   #2
Medlem

Zoda sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 234
Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.

Babyline kan kjøpes på apoteket, om jeg ikke husker feil..

Hvorfor bakovervendt er bedre enn forovervendt!

Termin 28.10.09
Zoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2009, 21:28   #3
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,313
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi brukte Lavera sin i fjor, og var strålende fornøyde!

Men i år har vi enda ikke funnet Lavera sin solkrem, er det bare vi som har vært uheldige? Jeg har vært innom 3 ulike helsekostbutikker, som alle har hatt Lavera tidligere, men som har valgt å ikke ta inn merket i år. Jeg ble tilbudet diverse annet, men så lenge jeg ikke vet hva som er i dem, så dropper jeg det altså..
Gammel 19-05-2009, 08:05   #4
Medlem

Happycow sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 364
Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Vi brukte Lavera sin i fjor, og var strålende fornøyde!

Men i år har vi enda ikke funnet Lavera sin solkrem, er det bare vi som har vært uheldige? Jeg har vært innom 3 ulike helsekostbutikker, som alle har hatt Lavera tidligere, men som har valgt å ikke ta inn merket i år. Jeg ble tilbudet diverse annet, men så lenge jeg ikke vet hva som er i dem, så dropper jeg det altså..
De har den på Liertoppen. 3 flasker til. Av den neutrale med hvit front.
Maria født 31.01.05 kl 00:00
Mathias født 02.10.06 kl 16:35
Happycow er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2009, 11:13   #5
Supermedlem

LynxLynx sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 893
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bruker den lavera solkremen vi kjøpte i fjor, vi.

LynxLynx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2009, 21:39   #6
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,221
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zoda Vis post
Babyline kan kjøpes på apoteket, om jeg ikke husker feil..

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2008, 22:47   #7
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,010
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Cathie:
Lillegutt får svetteutslett uavhengig om jeg smører han med solkrem eller ikke...
Det er ikke slike nupper som din også har da?

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2008, 08:11   #8
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,566
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Arachnida Vis post
Cathie:
Lillegutt får svetteutslett uavhengig om jeg smører han med solkrem eller ikke...
Det er ikke slike nupper som din også har da?
Aner ikke!
Det kom liksom den dagen jeg begynte å smøre han, men har ikke endret seg noe særlig frem til nå... Er bare sånne pittesmå fargeløse nupper på hele magen og ryggen! Nå skal det visst bli noen dager med dårligere vær, så vi får se om det blir borte... Men utenom det er jeg veldig fornøyd med Lavera, lett og smøre og beskytter veldig bra!! Her var vi 2 dager på stranda, og med en aktiv snart 2åring blir det ikke så mye skygge, og når UV drakten ble kald av vann var det ikke snakk om å ha på den lenger heller
Men gutten er ikke antydning til brent!!!
I motsetning til moren hans
Gammel 09-06-2008, 08:20   #9
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,402
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Cathie - vi har akkurat de samme nuppene på storebror når han smøres med Babyline... Men han får det ikke med Dr.Hauschka, så regner med at det er Babyline som er for tykk for han, lillesøster reagerer nemlig ikke i det hele tatt
Gammel 09-06-2008, 09:33   #10
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,010
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cathie Vis post
I motsetning til moren hans

Her i huset bruker vi Lavera på alle mann (og dame)...

Lillegutt har gått (for) mye i solen han også og han har ikke antydning til solbrenthet i huden enda han er helt blond og er lyyys i huden...
Pappa'n er rødhåret og har heller ikke blitt det smule brent med Lavera...
I love it!

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:23.