Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-12-2005, 18:02   #1
Seniormedlem

Oskarsmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 1,962
MP Rating: 0% (0)
Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.
Matrosdress

Noen som kan tipse meg om et sted jeg kan kjøpe en fiiiin matrosdress?
Gammel 03-12-2005, 18:09   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 21,690
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Matrosdress

Jeg har sett matrosdresser på en del av babyutstyrsbutikkene nå.

Men nå mener vel jeg at det ikke finnes noe sånn som en "fin matrosdress"... Må innrømme at jeg har lurt på om sånt virkelig selger nå til dags!
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2005, 18:22   #3
Seniormedlem

Oskarsmamma sin avatar

Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
J
Men nå mener vel jeg at det ikke finnes noe sånn som en "fin matrosdress"... Må innrømme at jeg har lurt på om sånt virkelig selger nå til dags!
Smaken er forskjellig
Jeg syns de er så fine, nemlig!
Gammel 03-12-2005, 18:27   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Oskarsmamma
Smaken er forskjellig
Jeg syns de er så fine, nemlig!
Jepp, det gjør jeg og! Vi kjøpte en mørkeblå, klassisk matrosdress til Lille B på Fru Lyng. Kostet 5-600,-

Har også sett på Barneverden, de var i råsilke og kostet 1500,-
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2005, 19:13   #5
Supermedlem

Soli sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 544
Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.Soli har en strålende fremtid.

Så en på Cubus. Den var hel drakt. Ganske billig tror jeg, men kanskje ikke såå fin.
Gammel 03-12-2005, 19:21   #6
Seniormedlem

Oskarsmamma sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av glitterchick
Har også sett på Barneverden, de var i råsilke og kostet 1500,-
Så fin trenger den kanskje ikke være, men den skal ikke være i bomull-joggebuksestoff, liksom! Har så lyst å finne en til 1-års-dagen! Pappaen til gutten min hadde en kjempefin matrosdress da han fylte 1 år, og den har foreldra hans klart å gi bort til noen andre nå nylig :stønn .
Gammel 03-12-2005, 19:30   #7
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Oskarsmamma
Så fin trenger den kanskje ikke være, men den skal ikke være i bomull-joggebuksestoff, liksom! Har så lyst å finne en til 1-års-dagen! Pappaen til gutten min hadde en kjempefin matrosdress da han fylte 1 år, og den har foreldra hans klart å gi bort til noen andre nå nylig :stønn .
Usj, så irriterende! Vi har et slips med cowboyer på som Lille B har arvet etter pappa, sånt er gøy å ha!

Vi syntes også den i råsilke var litt over the top, og ble også litt cheesy i hvitt, men de mørkeblå fra Fru Lyng er helt klassiske, i pent stoff, todelt. Veldig søt!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2005, 21:50   #8
Medlem

KNAPPEN sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 224
KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.KNAPPEN er et navn alle kjenner.

Catch har fått inn flotte matros dresser. Ganske lik dem til 1000-1500 kroner men uten fløyte. Jeg betalte rundt 350 kroner får vår. Kjempe fin
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:34.