Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-01-2007, 12:56   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.
Maya wrap?

Vurderer og kjøpe denne til babyen som kommer i april.

Noen som har erfaring med denne?

Tussi jenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 13:34   #2
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,075
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.
Sv: Maya wrap?

Nå har ikke jeg erfaring med slynge, men jeg ville heller gått for ett elastisk sjal. Da får du belastningen på begge skuldre.

Hvis du har mange spørsmål, ville jeg gått til www.tettinntil.com for svar, det er ett bæreforum Og de kan svare på det meste, der finner du i tillegg bilder/ brukanvisninger på de meste av bæretøy
Gammel 05-01-2007, 13:58   #3
Supermedlem

Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.

Takk for svar!!

Siden det er mannen som skal bruke det mest, så er jeg avhengig av noe som er ganske enkelt og bruke.
Kjøper jeg sjal så kommer ikke mannen til og bruke det.

Tussi jenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 19:49   #4
Æresmedlem

Happy sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 10,071
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes nok at BB-sling er bedre fordi den ikke favoriserer noen av skuldrene. Det finnes mange gode slynger og det er vel bare smaken som egentlig setter grenser.

Om jeg får gi deg råd: KJØP EN BRUKT! (burde vel ikke si det når jeg selger nye, men det er så mange lite brukt å kjøpe for tiden og ikke noe poeng i å bruke masse penger før man VET at man digger dette med bæreing) *bæregal*
Gammel 05-01-2007, 20:17   #5
Supermedlem

Hva er en BB- sling? Har du link?

Jeg er helt grønn på det her.

Gammel 05-01-2007, 20:32   #6
Æresmedlem

Happy sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 10,071
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tussi jenta
Hva er en BB- sling? Har du link?

Jeg er helt grønn på det her.
Se her http://www.alexi.no/index.php?cPath=943_950
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:12.