Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2006, 11:24   #1
Veteranmedlem

susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 3,695
MP Rating: 0% (0)
susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.susse har en strålende fremtid.
Question Merkelapper til klær

Vet det skal finnes merkelapper som ikke behøver strykes fast, kun klistres. Har brukt Askeladden frem til nå, men er så lei av å måtte stryke fast merkene på klærne.

Noen som kan hjelpe meg litt fort ?
Gammel 22-08-2006, 11:49   #2
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,314
ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.ankimor81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Merkelapper til klær

dytter!!!!!
Gammel 22-08-2006, 11:54   #3
IMJ
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 22
IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.IMJ er bare skikkelig grei.

Vi bruker navnelapper.no, men det er det samme som Askeladden tror jeg? da har begge typer - både stryke og klistre.
IMJ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2006, 11:55   #4
Veteranmedlem

~Maila~ sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Ikke her...
Meldinger: 4,251
~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.

Ja, Sabo har. Der kan du bestille broderte merker og så bestiller du taggits til. Det er en liten stift som du bruker til å sette fast navnebåndene.
Litt dyrere enn strykemerker blir det, men gud så deilig å bare "stifte" fast lappene.
Gammel 22-08-2006, 11:56   #5
Seniormedlem

Claire sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,190
Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.Claire har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er en link til klistremerker:

http://www.presis.no/index.php?optio...d=67&Itemid=45
Claire er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2006, 11:59   #6
Seniormedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,789
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet du hva jeg gjorde nå når guttungen begynte i barnehage? Jeg tok rett å slett å satte meg ned med sprittusj og skrev navnet hans på merkelappene i klærne.(ev vaskelappen) Det enkle er ogte det beste sies det..

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2006, 12:11   #7
Veteranmedlem

~Maila~ sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Ikke her...
Meldinger: 4,251
~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.~Maila~ har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av 2 fine barn
Vet du hva jeg gjorde nå når guttungen begynte i barnehage? Jeg tok rett å slett å satte meg ned med sprittusj og skrev navnet hans på merkelappene i klærne.(ev vaskelappen) Det enkle er ogte det beste sies det..
De har også spesiell "sprittusj" som skal brukes til å merke klær med.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:07.