Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-02-2006, 12:50   #1
Supermedlem

Nadia sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,016
MP Rating: 0% (0)
Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.Nadia har mye å være stolt av.
Nettbutikker som selger reimatec?

Neon som vet om noen? Har funnet jobbogfritid.no, men kunne tenkt meg en med litt bedre utvalg. Noen som vet??
Gammel 23-02-2006, 20:00   #2
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,318
pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nettbutikker som selger reimatec?

Kjenner kun til en svensk nettbutikk som har flere dresser, jakker, luer og votter fra Reima. Ser at de har fått inn våredresser 2006 - modeller, men kun opp til str. 92. Det blir ikke billigere å kjøpe fra Sverige fordi de har justert prisene etter svensk kurs.

www.doffi.se

Si fra om det er noe spesielt du er ute etter, mulig noen butikker her har det. Har nemlig pløyd mange butikker på leting etter vårdressen Anton i svart og blått. Finner den ikke.

Mvh abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 07:42   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av abcde
Kjenner kun til en svensk nettbutikk som har flere dresser, jakker, luer og votter fra Reima. Ser at de har fått inn våredresser 2006 - modeller, men kun opp til str. 92. Det blir ikke billigere å kjøpe fra Sverige fordi de har justert prisene etter svensk kurs.

www.doffi.se

Si fra om det er noe spesielt du er ute etter, mulig noen butikker her har det. Har nemlig pløyd mange butikker på leting etter vårdressen Anton i svart og blått. Finner den ikke.

Mvh abcde
har du sett noe fra reima i gult ennå?? leiter etter den baby dressen i gult str 86, men nei, ingen her har den, de tør ikke satse på gult,, kunne tenke meg en gul fleece dress fra reima også,, str 92, m gul reima lue til.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 07:45   #4
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av dolly 5
har du sett noe fra reima i gult ennå?? leiter etter den baby dressen i gult str 86, men nei, ingen her har den, de tør ikke satse på gult,, kunne tenke meg en gul fleece dress fra reima også,, str 92, m gul reima lue til.
dette mener jeg..
kunne også tenkt meg det to delte babysettet , heter brenda

Sist endret av Tidl. bruker; 12-03-2006 kl 11:51.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 09:17   #5
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,990
MP Rating: 100% (1)
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Den gule babydressen har de på Babyshop i Ski i hvertfall, mulig at de kan ha den på noen av Osloavdelingene også?

Var og så på dresser i går, og der hang den, gul og fin

Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 10:08   #6
Medlem

mill@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordmøre
Meldinger: 434
mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.

Sitat:

www.doffi.se

Mvh abcde
Jeg mener å huske å ha sett Anton vårdress i svart og blå på Reflex-butikken på Moa i Ålesund, var innom tidligere i uka.. Mulig jeg husker feil, men går jo an å ringe å høre..
Gammel 24-02-2006, 10:29   #7
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,318
pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Mill@ : Husker du hva butikken heter ? Jeg fikk ikke opp noen treff da jeg søkte på Reflex, Ålesund. Fant den nå, StorMoa senteret, Chess barneklær. De hadde Anton modell med rosa og lime. Men selvsagt ikke den jeg vil ha. Tusen takk for tipset uansett. Jeg leter videre.

Mvh abcde

Sist endret av pandamor; 24-02-2006 kl 10:40.
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 14:09   #8
Medlem

mill@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordmøre
Meldinger: 434
mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.

Sitat:
Mill@ : Husker du hva butikken heter ? Jeg fikk ikke opp noen treff da jeg søkte på Reflex, Ålesund. Fant den nå, StorMoa senteret, Chess barneklær. De hadde Anton modell med rosa og lime. Men selvsagt ikke den jeg vil ha. Tusen takk for tipset uansett. Jeg leter videre.

Mvh abcde
Det var dumt, jeg som huska feil da... Men jeg kan holde øynene oppe for deg når jeg skal på shopping!
Gammel 24-02-2006, 14:44   #9
Tidl. bruker
Gjest

sender babyshop ut varer?
Gammel 24-02-2006, 14:54   #10
Seniormedlem

Munin33 sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,637
MP Rating: 100% (4)
Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.

Sitat:
sender babyshop ut varer?
Mener å ha hørt det? Men ikke sikker.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:34.