|
 |
|
22-02-2006, 12:50
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,016
|
Nettbutikker som selger reimatec?
Neon som vet om noen? Har funnet jobbogfritid.no, men kunne tenkt meg en med litt bedre utvalg. Noen som vet??
|
|
23-02-2006, 20:00
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,318
|
Sv: Nettbutikker som selger reimatec?
Kjenner kun til en svensk nettbutikk som har flere dresser, jakker, luer og votter fra Reima. Ser at de har fått inn våredresser 2006 - modeller, men kun opp til str. 92. Det blir ikke billigere å kjøpe fra Sverige fordi de har justert prisene etter svensk kurs.
www.doffi.se
Si fra om det er noe spesielt du er ute etter, mulig noen butikker her har det. Har nemlig pløyd mange butikker på leting etter vårdressen Anton i svart og blått. Finner den ikke.
Mvh abcde
|
|
|
24-02-2006, 07:42
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av abcde
Kjenner kun til en svensk nettbutikk som har flere dresser, jakker, luer og votter fra Reima. Ser at de har fått inn våredresser 2006 - modeller, men kun opp til str. 92. Det blir ikke billigere å kjøpe fra Sverige fordi de har justert prisene etter svensk kurs.
www.doffi.se
Si fra om det er noe spesielt du er ute etter, mulig noen butikker her har det. Har nemlig pløyd mange butikker på leting etter vårdressen Anton i svart og blått. Finner den ikke.
Mvh abcde
|
har du sett noe fra reima i gult ennå?? leiter etter den baby dressen i gult str 86, men nei, ingen her har den, de tør ikke satse på gult,, kunne tenke meg en gul fleece dress fra reima også,, str 92, m gul reima lue til.
|
|
|
24-02-2006, 07:45
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av dolly 5
har du sett noe fra reima i gult ennå?? leiter etter den baby dressen i gult str 86, men nei, ingen her har den, de tør ikke satse på gult,, kunne tenke meg en gul fleece dress fra reima også,, str 92, m gul reima lue til.
|
dette mener jeg..
kunne også tenkt meg det to delte babysettet , heter brenda
Sist endret av Tidl. bruker; 12-03-2006 kl 11:51.
|
|
|
24-02-2006, 09:17
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,990
|
Sitat:
|
Den gule babydressen har de på Babyshop i Ski i hvertfall, mulig at de kan ha den på noen av Osloavdelingene også?
Var og så på dresser i går, og der hang den, gul og fin
|
24-02-2006, 10:08
|
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordmøre
Meldinger: 434
|
Sitat:
www.doffi.se
Mvh abcde
|
Jeg mener å huske å ha sett Anton vårdress i svart og blå på Reflex-butikken på Moa i Ålesund, var innom tidligere i uka.. Mulig jeg husker feil, men går jo an å ringe å høre..
|
24-02-2006, 10:29
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,318
|
Mill@ : Husker du hva butikken heter ? Jeg fikk ikke opp noen treff da jeg søkte på Reflex, Ålesund. Fant den nå, StorMoa senteret, Chess barneklær. De hadde Anton modell med rosa og lime. Men selvsagt ikke den jeg vil ha. Tusen takk for tipset uansett. Jeg leter videre.
Mvh abcde
Sist endret av pandamor; 24-02-2006 kl 10:40.
|
|
|
24-02-2006, 14:09
|
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordmøre
Meldinger: 434
|
Sitat:
Mill@ : Husker du hva butikken heter ? Jeg fikk ikke opp noen treff da jeg søkte på Reflex, Ålesund. Fant den nå, StorMoa senteret, Chess barneklær. De hadde Anton modell med rosa og lime. Men selvsagt ikke den jeg vil ha. Tusen takk for tipset uansett. Jeg leter videre.
Mvh abcde
|
Det var dumt, jeg som huska feil da...  Men jeg kan holde øynene oppe for deg når jeg skal på shopping!
|
24-02-2006, 14:44
|
|
Gjest
|
sender babyshop ut varer?
|
|
|
24-02-2006, 14:54
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,637
|
Sitat:
sender babyshop ut varer?
|
Mener å ha hørt det? Men ikke sikker.
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:34.
|