Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 15:07   #1
Supermedlem

sol78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 976
MP Rating: 0% (0)
sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Nettbutikker som selger Ticket to Heaven?

Har sett mye fint på nettsiden deres, men skulle gjerne hatt tips om noen nettbutikker med en del utvalg.
Håper noen kan hjelpe meg!
sol78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 15:31   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 3
Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.Gullpia har en aura rundt seg.
Sv: Nettbutikker som selger Ticket to Heaven?

www.butik-bambino.dk f.eks
Gullpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 15:35   #3
Seniormedlem

Nellemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,647
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Men hvis man bestiller en dress (eller to) fra Danmark hva kommer toll og moms på da? Det gjør jo kanskje at dressen blir ganske dyr, når det kommer på toppen av prisen for selve dressen?

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 16:40   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,474
SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nellemor Vis post
Men hvis man bestiller en dress (eller to) fra Danmark hva kommer toll og moms på da? Det gjør jo kanskje at dressen blir ganske dyr, når det kommer på toppen av prisen for selve dressen?
De trekker dansk moms ifra prisen når man bestiller fra Norge. Altså man betaler ikke dobbel moms, kun norsk.
SweetNovember er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 18:48   #5
Supermedlem

sol78 sin avatar

sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.sol78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for linken, Gullpia !
Men de hadde ikke det jeg ser etter...
Så hører gjerne om flere nettsider

Sist endret av sol78; 01-10-2008 kl 23:51. Begrunnelse: Skrev feil nick *sorry*
sol78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 22:10   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,474
SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.SweetNovember har et ubeskrivelig bra rykte.

www.onkelkafunkel.dk har ganske mye Ticket.
SweetNovember er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 22:20   #7
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,258
Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke har et ubeskrivelig bra rykte.

www.petite-pomme.dk har jeg bestilt på.

2 stk ticket 2 heaven. Den ene var det tydelig fabrikkfeil på. Sømmene gled fra hverandre når dressen var våt. Det tok ca 5 mnd med bruk før feilen ble virkelig oppdaget, men da hang den ikke sammen lenger heller. Tok 2 bilder og sendte på mail - fikk svar direkte fra t2h selv, fikk ny dress i posten og sendte inn den ødelagte til den norske importøren. Tok 10 dager fra jeg sendte bilde til jeg hadde ny dress. Super service både av butikken og fabrikken! Anbefales!!!
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 22:25   #8
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,329
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror Ticket har egen nettshop jeg..
Men det er ikke sikkert de har det du leter etter..
Gammel 01-10-2008, 22:39   #9
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,201
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nellemor Vis post
jeg syns IKKE det lønte seg. kjøpte nettopp ticket dress fra danmark til snuppa og den ble myyye dyrere enn jeg hadde trodd..

den kom først på 850 dkr. (de trakk fra dansk moms) så var det plutselig frakt. ble på 1004 kr til sammen. så plutselig de hadde trukket 1100 fra kortet mitt og sendte en mail og hørte hva det var for noe.. de sa det var omregnet til NOK. jeg trodde det ble billigere når man handlet fra utlandet jeg.. er ikke helt stø i denne nettshoppingen. spurte om de kunne sende det som gave så jeg slapp toll/moms osv, jada, det skulle de. så får jeg pakken og en hentelapp... postoppkrav. måtte betale 350 kr i moms/toll/gebyr.. det betyr at dressen faktisk er dyrere enn i norge? koster den ikke 1300 her`???

Henter pakken og ingenting er merket som gave, åpner pappesken og dressen er pent pakket inn i gavepapir... her har de missforstått litt..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 14:41   #10
Supermedlem

sol78 sin avatar

Takk for flere linker .
Fant faktisk noe jeg var ute etter, men vurderer litt om det blir veldig dyrt med porto og moms..
Det er også en egen webshop på nettsiden deres, men det er mye av utvalget de ikke har der.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:52.