Sitat:
Opprinnelig postet av Nellemor
Men hvis man bestiller en dress (eller to) fra Danmark hva kommer toll og moms på da? Det gjør jo kanskje at dressen blir ganske dyr, når det kommer på toppen av prisen for selve dressen?
|
jeg syns IKKE det lønte seg. kjøpte nettopp ticket dress fra danmark til snuppa og den ble myyye dyrere enn jeg hadde trodd..
den kom først på 850 dkr. (de trakk fra dansk moms) så var det plutselig frakt. ble på 1004 kr til sammen. så plutselig de hadde trukket 1100 fra kortet mitt og sendte en mail og hørte hva det var for noe.. de sa det var omregnet til NOK.

jeg trodde det ble billigere når man handlet fra utlandet jeg.. er ikke helt stø i denne nettshoppingen. spurte om de kunne sende det som gave så jeg slapp toll/moms osv, jada, det skulle de. så får jeg pakken og en hentelapp... postoppkrav. måtte betale 350 kr i moms/toll/gebyr..

det betyr at dressen faktisk er dyrere enn i norge? koster den ikke 1300 her`???
Henter pakken og ingenting er merket som gave, åpner pappesken og dressen er pent pakket inn i gavepapir...

her har de missforstått litt..