Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2007, 22:00   #1
Supermedlem

riina sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 841
MP Rating: 100% (3)
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.
oilily stelleveske

Noen som har erfaring med disse? Så en i dag som var så stilig, så jeg måtte inn å se på utvalget. Noen er knall stilige, men er det noen som har erfaringer med dem?

oilily
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 11:02   #2
Medlem

haribobilen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 412
MP Rating: 100% (2)
haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.
Sv: oilily stelleveske

Jeg har en oilily stelleveske. Var ingen av de inne på siden du hadde lagt ved. Men jeg er fornøyd med den jeg har. Ikke av de største, men helt grei. Eneste aberet med min er at stellematten tar ubrukelig stor plass, men det er jo bare å bytte ut med en annen om man ikke har plass. Så det gjør jo egentlig ingen verdens ting. Den er sikkert god å ligge på da

Var skikkelig fine de veskene på siden. Har du bestemt deg for noen av de?
Gammel 29-07-2007, 16:47   #3
Supermedlem

riina sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 841
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.

Nei, jeg har ikke det... Synes det var mange fine jeg, så det er ikke lett å finne den fineste! Så må den jo være kjønnsnøytral også (foreløpig i allefall), og matche resten , så jeg må nok tenke litt ennå!
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 17:23   #4
Seniormedlem

Botero sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,841
Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.

I have this one:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:35.