|
 |
29-10-2007, 14:05
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,177
|
Pen body/bluse
Har funnet en kjempefin klassisk rutete julekjole til Lotta på Gymboree.com!  Men da trenger jeg en hvit klassisk pen bluse, str. 80, under. Hadde vært så fint om det fantes en i body, mye mer praktisk enn å krølle blusen i strømpebuksen... Noen som har sett det noe sted? Nettbutikk?
|
|
|
29-10-2007, 14:14
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,646
|
Sv: Pen body/bluse
Name it pleier å ha flotte bodyer med krage i den størrelsen. Jeg har også hatt en sånn body fra Mayoral. Claire DK har også pene bodyer med krage.
|
|
29-10-2007, 14:35
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,405
|
Kappahl pleier å ha blusebodyer!  Helt geniale, i blusestoff med knepping foran og på armene, men med bodystoff helt nederst, så den ikke blir stiv rundt bleia og sånn! Kjøpte først en kjempedyr en på Junior barneklær, husker ikke merket, kjempefin den også, men KappAhl sin kostet bare 59 kr..!
|
29-10-2007, 14:41
|
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 423
|
Sitat:
Opprinnelig postet av mammmamia
Kappahl pleier å ha blusebodyer!  Helt geniale, i blusestoff med knepping foran og på armene, men med bodystoff helt nederst, så den ikke blir stiv rundt bleia og sånn! Kjøpte først en kjempedyr en på Junior barneklær, husker ikke merket, kjempefin den også, men KappAhl sin kostet bare 59 kr..!
|
Så smart
|
|
|
29-10-2007, 14:49
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,276
|
Denne 
skal være veldig fin også de har den her
|
30-10-2007, 08:30
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,177
|
Tusen takk for svar, jenter! Nå vet jeg ihvertfall at den finnes, selv om nettbutikken selvsagt ikke hadde str 80... Har lett etter både Name It og Claire på nett, men ikke funnet noen slik body. Må nok på bytur! Og kanskje KappAhl har noen i år også?
|
|
|
30-10-2007, 09:32
|
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 313
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Lottas mamma
Tusen takk for svar, jenter! Nå vet jeg ihvertfall at den finnes, selv om nettbutikken selvsagt ikke hadde str 80... Har lett etter både Name It og Claire på nett, men ikke funnet noen slik body. Må nok på bytur! Og kanskje KappAhl har noen i år også? 
|
Det kan hende nettbutikken klarer å skaffe en i 80.
Send eventuelt en mail til dem ( som vil si meg), så ordner det seg.
|
30-10-2007, 10:18
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 981
|
Har har arvet en pen bomullsbody m/ blondekrage fra NameIt (men vil tro det er årets modell, barnet jeg arvet fra er født i sommer), og har nettopp fått en ny tilsvarende fra Craetion Stummer - begge passer utmerket under f.eks. kjoler og virker svært komfortable for den lille  .
Om ikke blondekrage er avgjørende, så er Janus sin ullbody med blonde på ermene flott!
|
30-10-2007, 13:57
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,990
|
De har noen fine på Benetton også, men det er body da, med fin krave.
Ellers er mettewa super på service, hun kan anbefales! Størstesnuppa hadde navnfestkjole som mettewa tryllet frem
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:12.
|