Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-07-2005, 00:12   #1
Seniormedlem

mini0510 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,158
MP Rating: 0% (0)
mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.
Reiseseng fra philandteds.com

Ja, og da har vi fått den lenge etterlengtede reisesenga fra phil and teds. Det må bare være en av di beste investeringene jeg noen gang har gjort altså. Pittelite sammenlagt, og veier bare 2 kg.
I en kul liten bæreveske med hank. Så slår vi den opp, og den har UV beskyttende myggnett rundt hele. Er overraskende like stor som ei vanlig reiseseng. Og med oppblåsbar reisemadrass. Sold stoff og greier

Har tatt flere bilder. Hadde tenkt at jeg skulle ta en bilde av lillegull i senga.. Sånn før hun sovnet liksom. Men tror dere ikke hun sovnet i senga ET PAR MINUTTER ETTER JEG LA HENNE NED(!) og sov hele natten!!!! Hjelpe meg! Nesten slik at jeg vurderte å la henne sove der hele tiden! Genialt. Og den var mørk også, og det liker hun. Der nedi sov hun godt!!!!

Vi har kjøpt den fra www.monalisa.no her i Norge som selger philandteds produkter. Mailaddressen til dem er [email protected]

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

- Skilpaddentruls.com - Prinsesse fra oktober 04 - Prins fra August 09 - *mini* fra SM -

Sist endret av mini0510; 21-07-2005 kl 08:25.
mini0510 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 00:19   #2
VIP-Medlem

Stikka74 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 5,549
Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reiseseng fra philandteds.com

Hvor er bildene? Ser bare røde kryss.
Stikka74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 08:17   #3
Seniormedlem

mini0510 sin avatar

mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Stikka74
Hvor er bildene? Ser bare røde kryss.
Arg!!! Typisk. Får aldri til det der her på NM. Må fikse det

- Skilpaddentruls.com - Prinsesse fra oktober 04 - Prins fra August 09 - *mini* fra SM -
mini0510 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 08:23   #4
Seniormedlem

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,839
Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.

Så fin!

Sånn har jeg også bestilt igår - de skulle sende den idag, så da har jeg den kanskje i morgen! Skal ha den her på hytta og bruke den som lekegrind ute om dagen og gjesteseng om natten. Jeg har også bestilt blå - lurte fælt på den røde, for den rødfargen er veldig fin, men blå passet best her ved sjøen på en måte.

Grattis! Nå gleder jeg meg!

Miss Norway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 08:32   #5
Seniormedlem

mini0510 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Miss Norway
Så fin!

Sånn har jeg også bestilt igår - de skulle sende den idag, så da har jeg den kanskje i morgen! Skal ha den her på hytta og bruke den som lekegrind ute om dagen og gjesteseng om natten. Jeg har også bestilt blå - lurte fælt på den røde, for den rødfargen er veldig fin, men blå passet best her ved sjøen på en måte.

Grattis! Nå gleder jeg meg!
Fra monalisa? Vettu! Jeg ble så positivt overrasket over den sengen!! Den er kjempesolid, åsså så liten sammelagt! Den har t.o.m med teltplugger til evt teltur/stranda. For den har jo UV beskyttelse, hvis man vil bruke den der og. Genial sier jeg bare!!!!!! Har ikke sett rødfargen, men den er garantert bra! Den blå var lækker den og! Tror den kommer i beige og. Men jeg var mest opptatt av at hun skulle ha det mørkest mulig. Men rød er jo den beste UV beskyttelsefargen så

Gammel 21-07-2005, 09:28   #6
Manon
Gjest

Meldinger: n/a

Vi har vurdert Samsonite sin pop-up bubble reiseseng, men den har ikke solbeskyttelse...
Denne ser jo kjempefin ut men hva koster den (inkl.porto)??
Så ingen priser på den hjemmesiden...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 09:41   #7
Seniormedlem

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,839
Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Manon
Vi har vurdert Samsonite sin pop-up bubble reiseseng, men den har ikke solbeskyttelse...
Denne ser jo kjempefin ut men hva koster den (inkl.porto)??
Så ingen priser på den hjemmesiden...
Prøvde Phil & Ted forhandlerne først, men ingen av dem hadde fått inn ennå. På MonaLisa var de veldig opptatt av at de ikke ville selge utenom forhandlerne sine så han tok en seng og kjørte den til nærmeste forhandler som sendte den til meg. Betalte 2190,- inklusive frakt.

Miss Norway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2005, 10:35   #8
Veteranmedlem

Tinetoff sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,010
Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.Tinetoff har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis man bestiller rett fra www.philandteds.com, blir det ca. 1600 med frakt og moms.
Gammel 21-07-2005, 10:38   #9
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,761
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.

I ly av diskusjoner om myggnetting og helsetepper foran åpningen på barnevogner; kan det ikke bli tett inni der?
Gammel 21-07-2005, 12:10   #10
Seniormedlem

mini0510 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Shannon
I ly av diskusjoner om myggnetting og helsetepper foran åpningen på barnevogner; kan det ikke bli tett inni der?
Nei, samboeren kjøpt nedi der og var der ei stund.. Veldig behagelig opplyste han. Men vi brukte ikke toppen på om natta da Hun var heller ikke noe mer varm en vanlig når vi tok henne opp om morgenen

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:26.