Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 20:53   #1
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 54
MP Rating: 0% (0)
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.
glis Vil ha kule støvler;) Tips ønskes!

Er på utkikk etter støvler, ikke sånne trauste..
Har sett på viking sine, litt høye med snøring. Synes de er tøffe.
Har regna sinnsykt her i dag, så ønsker masse tips
Støvler må jeg ha når jeg triller lillegutt i buggisen
Gammel 26-08-2008, 21:00   #2
Seniormedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,950
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vil ha kule støvler;) Tips ønskes!

Henger meg på den gitt...

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:16   #3
Medlem

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 209
Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.

Jeg synes Hunterstøvlene er superkule!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ellers er jo Ilse Jacobsen Hornbæk sine lekre
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hunterstøvlene er smale i skaftet (for smale for mine tykke legger) Jacobsen Hornbækstøvlene er store både i str og skaft!
Vianne Rocher er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:49   #4
Medlem

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.

Ja, også vil kanskje dere trøndertupper vite hvor i byen man får kjøpt dem?

Hunter selges på Retro i Th.Angellsgata og Ilse Jacobsen har de blandt annet på veskebutikken på Byhaven og på Skoringen

Regnfrakker som går til de snasne støvlene finner man også på veskebutikken på Byhaven (ilse jacobsen), Klein på byhaven eller i Nordre og på Unikko i Kjøpmannsgata. Kan også hende de har noen fine på Deguy på Olavshallen
Da bør dere være klare for regnhøst i Bartebyen!
Vianne Rocher er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 08:21   #5
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,031
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.

Henger meg på her. Jeg har Hunter støvler med fleecesokken som blir som et varmt for og kan brettes over kanten. Kjempegode. Barna har dem også, og de liker dem godt. Vurderer å kjøpe meg et annet merke også, hvilke farger finnes Ilse Jacobsen sine i nå.

Jeg leter desperat etter den rosa regnfrakken med hekter fra SøsJensen, men finner den ikke noe sted. Har de den i Trondheim +

Tidl. abcde
pandamor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 08:34   #6
Medlem

dinoliten sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: I mitt lune hi :)
Meldinger: 115
dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.

Noen som vet hva Hunter støvel og sokk koster?
Gammel 27-08-2008, 08:46   #7
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,895
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Jeg har ilse jacobsen sine... De er smale nede i foten og sitter knall godt på !! Alle andre jeg har prøvd har vært brede og sittet løst på min smale fot. Og de er supergode å gå i ! Bare husk å gå ned en str på dem, for de er store i str.
Gammel 27-08-2008, 10:21   #8
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 829
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

hvordan ser viking sine ut?
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 10:49   #9
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 54
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.

Tusen takk for alle gode tips
Får ta en bytur og se på utvalget.
Synes de Hunter støvlene var kule, hva koster de???
Gammel 27-08-2008, 11:05   #10
Medlem

Vianne Rocher sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av puselure Vis post
Tusen takk for alle gode tips
Får ta en bytur og se på utvalget.
Synes de Hunter støvlene var kule, hva koster de???
Så vidt jeg husker koster de 899,- eller 999,- De er virkelig kule

SøsJensen selger de på Kleins, men jeg tror ikke de har i rååsa
Svar

Stikkord
støvler

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:47.