Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2008, 12:14   #11
Seniormedlem

*Mimmi* sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,791
MP Rating: 0% (0)
*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.
Sv: Vil ha kule støvler;) Tips ønskes!

Noen som vet om noen billigere alternativer i Trondheim og evt. hvor? Gjerne i freshe farger eller MariMekko-mønster.
Skal på shopping til bartebyen om to uker.
*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 12:18   #12
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,050
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har nesten akkurat sånne som det er bilde av her. Men syns ikke de er noe gode
Upraktisk med sånne laaaange støvler. Så nå ønsker jeg meg korte!!
Noen idéer?

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 13:31   #13
Supermedlem

Hedvig sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 501
MP Rating: 100% (2)
Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.

Jeg tror Hunter koster litt over tusenlappen og så kommer ullforet utenom.
Gammel 27-08-2008, 13:59   #14
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,008
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Man må også tenke på at Hunter er ganske smale øverst,så hvis man som meg har litt fotball-legger så er Hunter uaktuelt.

Men jeg er fullstendig enig at Hunter støvler er nydelige!
Gammel 27-08-2008, 18:56   #15
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,368
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Roots har noen billige etterligninger til Ilse Jacobsen. Jeg kjøpte de til 299. Sorte med svart knytting, og går nesten opp til kneet.
Jeg jobber i bhg, og bruker de der
Gammel 27-08-2008, 18:58   #16
Supermedlem

melody sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 519
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vianne Rocher Vis post
Så vidt jeg husker koster de 899,- eller 999,- De er virkelig kule

SøsJensen selger de på Kleins, men jeg tror ikke de har i rååsa
Hunter koster 1200.
melody er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 18:59   #17
Supermedlem

melody sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 519
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isa Vis post
Jeg har nesten akkurat sånne som det er bilde av her. Men syns ikke de er noe gode
Upraktisk med sånne laaaange støvler. Så nå ønsker jeg meg korte!!
Noen idéer?
Hunter kommer med korte modeller denne høsten.
melody er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 19:03   #18
Medlem

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 212
Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.

Her selger de dem for 1098,- Men det er uten fleecestrømpe da. Strømpen koster 349,-
Vianne Rocher er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 19:06   #19
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,050
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av melody Vis post
Hunter kommer med korte modeller denne høsten.
Men de var litt kjedelige og dyre
Ellers takk for tipset! Skal se jeg ender nok opp med noen sånne til slutt

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 19:59   #20
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,148
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte meg turkise Ilse Jacobsen lange støvler i Danmark i sommer. Har også sett de i røde, var fint det. Mange som har de da, men blir sikkert ypperlig til slapseføre på vinteren også.
Svar

Stikkord
støvler

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:02.