|
 |
|
05-09-2008, 15:05
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 595
|
Sv: Vinterjakke til barna
Det var lurt  er på utkikk etter en fin boblekåpe i rosa til snuppa på 4 år. HM hadde, men er utsolgt  Noen tips til hvor jeg kan finne?
I tillegg til dette har hun en ullkåpe i brunt, og en annen kåpe i sort.
Lillemann har fått seg skogstad med avtagbar fleece. Kjøpte fjorårets ensfarget blå på salg. Synes ikke årets var like fine. Iallfall ikke de jeg fant på G sport.
|
05-09-2008, 15:08
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,447
|
Storesøster har en super fin lilla kåpe fra name -it (exit før de byttet navn) fra i fjor, men erfaringmessing så får de inn mye fint i år også..
05-09-2008, 15:12
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2006
Sted: i ammetåka
Meldinger: 783
|
Kjøpte denne Next-jakka på ebay sist uke. Er fra forrige års kolleksjon, men denne kan ikke sees at er brukt. Tykk og herlig boblejakke med fleeceforing, og morsomt mønster. Veldig rosa, men vesla elsker den allerede
|
|
|
05-09-2008, 15:18
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 7,488
|
Henger meg på. Storebror trenger ny vinterjakke. Det gjør forresten lillebror også siden jakka storebror brukte på samme tid er for stor enda. Utrolig at det er så stor forskjell på dem enda de er født på samme tid av året gitt.
|
05-09-2008, 15:30
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,718
|
Poden har en Skogstadjakke fra i fjor. Teknisk jakke med "løs" fleecejakke inni. Den har fungert greit.
Til fint har han duffelcoat i grå ull, fra H&M, og en "strikket" jakke med teddyfôr. Veldig fornøyd med begge.
|
05-09-2008, 17:20
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 994
|
Vi skal ha Reima Kiddo jakke,hadde den i fjor og det er beste jakka vi har hatt. også må vi ha en jakke til litt finere bruk,men vet ikke hvilken enda.
|
|
|
05-09-2008, 17:40
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,177
|
Jeg er veldig på utkikk etter en jakke/kåpe til hverdags / småpent. Ser for meg en litt lang jakkevariant i fin sjokoladebrun farge, men det kan jo bli en utfordring å finne... Noen som har noe tips? Må ikke være for lang altså, må være grei å bevege seg i for ei som blir to år nå i vinter... (Typisk at jeg lager meg et bilde i hodet, og så leter og leter jeg uten å finne akkurat det  .)
Eventuelt ville det vært fint med en fin boblejakkevariant i sjokoladebrunt også, den kan jo ev. lillebror Jonatan (som kommer om fire dager) arve etterhvert! Har f.eks memini noe, tro???
|
|
|
05-09-2008, 17:51
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,286
|
Poden har en rimelig Duckfish jakke som jeg håper passer.
Den er i blått kamuflasjemønster.
Bruker mest dress, så jeg legger ikke mye penger i jakke og bukse til vinterbruk...
|
05-09-2008, 18:17
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,648
|
Hun har en marineblå ullkåpe fra i fjor som jeg håper passer. Den brukes kun til pent.
Så fikk hun en flott dunjakke fra Benetton til jul i fjor som også passer i år, men synes ikke den er særlig praktisk å bruke i bilstol, for den blir for tykk og varm.
I fjor brukte hun mye en Skogstad softshell jakke faktisk, for hun bruker jo stort sett jakke til og fra bhg i bil, og da har jeg det heller litt varmt. Så vet ikke om det blir kjøpt noen ny vinterjakke i år. Erfaringsmessig blir de brukt så lite.
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:00.
|