Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2009, 12:58   #1
Supermedlem
 
Sølva sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,475
MP Rating: 100% (2)
Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.
Knerten eller Se opp!

Hvilken film egner seg best for små barn?
Sølva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 17:08   #2
VIP-Medlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,323
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knerten eller Se opp!

Jeg har tenkt å ta Snuppa (4) med på Knerten, mens storesøster mente at hun nok ikke kom til å ha så mye utbytte av Se opp. Jeg har ikke sett noen av dem, men tenker at Knerten blir litt a la Astrid Lindgrenfilmer, som er veldig populære her i huset.
__________________
+ = 1997 og 2005
Emmami er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 17:11   #3
Seniormedlem
 
Cilie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,227
MP Rating: 100% (2)
Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.
Sv: Knerten eller Se opp!

Knerten var suksess både for hun på 3,5 år og han på 7,5 år. Og for meg
__________________
Celine Aurora 30.04.2006
Tobias Aleksander 24.03.2002
Cilie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 18:16   #4
Veteranmedlem
 
siwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 3,613
MP Rating: 0% (0)
siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.siwen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knerten eller Se opp!

Knerten var populær for alle oss tre, mor, storebror 7,5 år og broremann 4 år

Se opp har ikkje vi sett -men 2. klassingane snakkar om den høyrer eg ikkje hørt noko frå bhg om den..
__________________
Siwen & Bjørnar 11.11.2008 4270 g. og 51 cm
Mathias (2005)& Sondre (2002)
Husbyggingstråden min
siwen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 21:18   #5
Supermedlem
 
xJuliane sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 844
MP Rating: 0% (0)
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.
Sv: Knerten eller Se opp!

Knerten passer nok best for små barn. Se opp! har vel 7- års grense, eller???
6- åringen vår syns i hvert fall Se opp! hadde noen skumle episoder. Jeg har ikke sett den filmen, men hadde med meg 6- åringen og 2 1/2 åringen på Knerten i dag. Koselig film!
__________________
xJuliane og jentene.
feb -03
,mars -07, mai-09
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 08:20   #6
Seniormedlem
 
Frysh sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,721
MP Rating: 0% (0)
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knerten eller Se opp!

4åringen min så "Se opp" her for en stund siden,den falt i god smak.

Og "Knerten" gleder han seg masse til å se når den kommer på kino her.
Ville kanskje ha satset på "Knerten".
__________________
Lunatic
I min verden er vi alle rosa ponnier,spiser regnbuer og bæsjer sommerfugler.
Frysh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 08:33   #7
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,562
MP Rating: 0% (0)
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knerten eller Se opp!

Knerten

Jeg hadde med jentene på 3 og 5 år på Knerten og de storkoste seg begge. Så SE OPP med storebror på 7 år, og han likte den også godt, men hadde ikke tatt med jentene på den.
__________________
Everio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 08:47   #8
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,360
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Knerten eller Se opp!

Anbefaler og Knerten. 3-åringen storkoste seg.
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 11:38   #9
Supermedlem
 
Sølva sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,475
MP Rating: 100% (2)
Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.
Sv: Knerten eller Se opp!

Ble Knerten, litt skeptisk første gang på kino men koste seg

Mest glad i tengefilm og stod ikke aldersgrense så derfor jeg lurte
Sølva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com