Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2009, 20:40   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Tips om mat til julebord?

Jeg er med å arrangere julebord i en frivillig organisjon som jeg er medlem i. Vi blir ganske mange, og vi ønsker å gjøre litt stas på oss selv for innsatsen i året som har gått.
Men den tradisjonelle julematen som cateringbyråene stiller med blir i dyreste laget for oss.

Vi vil jo ha det litt fint da, med kjole og dress, og kan ikke helt tenke meg noen smørbrød liksom.

Da lurer jeg på om noen av dere damer kan foreslå noe? Vi har ingen kjøkkenhjelp, så vi må klare oss selv. Derfor kan ikke det være noe som krever at noen må stå på kjøkkenet hele tiden
__________________

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2009, 10:23   #2
Seniormedlem
 
Lottiz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,281
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips om mat til julebord?

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
Jeg er med å arrangere julebord i en frivillig organisjon som jeg er medlem i. Vi blir ganske mange, og vi ønsker å gjøre litt stas på oss selv for innsatsen i året som har gått.
Men den tradisjonelle julematen som cateringbyråene stiller med blir i dyreste laget for oss.

Vi vil jo ha det litt fint da, med kjole og dress, og kan ikke helt tenke meg noen smørbrød liksom.

Da lurer jeg på om noen av dere damer kan foreslå noe? Vi har ingen kjøkkenhjelp, så vi må klare oss selv. Derfor kan ikke det være noe som krever at noen må stå på kjøkkenet hele tiden
En god gryterett (Stroganof) med tilbehør

Finnbiff

Enkelt koldtbord med spekemat, eggerøre, kjøttpålegg, rundstykker, salater etc.

Evt kan man jo bestille koldtbord og lage en enkel varmrett selv. Da trenger man jo ikke å bestille til så mange som man er heller

Ost/skinke/bacon-pai med salat

Laksesuppe
__________________
Prøver meg på litt blogging
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2009, 21:32   #3
Supermedlem
 
Dionne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 620
MP Rating: 0% (0)
Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.
Sv: Tips om mat til julebord?

Hva med et spleiselag? der ale tar med seg et fat hver?
Da ablir det koldbord/tapas for lite og ingenting penger)
__________________
Bloggen min
Dionne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com