Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 20:48   #1
Medlem
 
@Lind@ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 287
MP Rating: 0% (0)
@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.
Bokklubber?

Er barna deres med i noen bokklubber, og i så fall hvilken kan dere anbefalle til de helt små?
__________________
Snuppelure født 19.03.08.

Jeg gjør så godt jeg kan for at min lille, vakre engel skal ha det best mulig - men ikke perfekt.
Jeg nyter hvert minutt med henne, og gleder meg over hvert smil hun gir meg.


[/url]
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 21:03   #2
Seniormedlem
 
elmar sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1,670
MP Rating: 100% (1)
elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.
Sv: Bokklubber?

......
__________________

Sist endret av elmar; 15-09-2008 kl 11:23.
elmar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 21:10   #3
Supermedlem
 
stelsi81 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 632
MP Rating: 0% (0)
stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.
Sv: Bokklubber?

Jenta vår var medlem i Goboken det første året og vi var fornøyde med det. Så bytta vi over til Bokklubben Barn da hun ble ett, er veldig fornøyd med det oxo. Så jeg kan anbefale begge to

Malin er en skikkelig " lesehest" så jeg anbefaler absolutt å være medlem i en bokklubb helt fra starten av
__________________
Snuppa er fornøyd passasjer i en knall- rosa OTH

stelsi81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 21:20   #4
VIP-Medlem
 
AnneKristine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,633
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bokklubber?

Goboken til til aller minste så bokklubbens barn.

Vi er veldig fornødde med bokklubbens barn
__________________
"Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com