Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 23:55   #1
Medlem
 
Tone-Lone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 260
MP Rating: 0% (0)
Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.
Post Foreldre og Barn magasinet

Har fått tilbud om å abbonere på dette bladet og vurderer det.
Er det mye kjekt som står i disse bladene?
__________________
Tone-Lone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 09:34   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,154
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Jeg har likt det godt til nå. Har abbonert på det i 3.5 år, men skal si det opp snart da jeg synes det går mye i det samme og er mer aktuelt for de med små barn.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 09:42   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,480
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Omtrent samme mening som millact her, men jeg sa opp etter to år og det var slutt på BAM (som jeg forøvrig ikke hadde noen nytte av). Det er mye av det samme, en del rare tester, ganske mange sider går med til "motereportasjer" som stort sett inneholder dyre klær. Men for all del, det står mye bra og, som førstegangsmamma fant jeg en god del interessant. Nå stikker jeg heller innom biblioteket og skummer gjennom hvis jeg ser noe som virker veldig interessant.
__________________
sept 05 : okt 08
Vibs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 09:45   #4
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 857
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Jeg har likt det godt til nå. Har abbonert på det i 3.5 år, men skal si det opp snart da jeg synes det går mye i det samme og er mer aktuelt for de med små barn.
Vi også!
Vi var veldig fornøyd da vi fikk storesøster, leste til øyet var stort og vått! Nå blar jeg så vidt i det når det kommer så nå har vi sagt opp abbonementet!
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08
Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 10:57   #5
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,154
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Mitt abonnement går ut i januar, skal ikke fornyes da, nei.

Men som førstegangs var det et greit blad, og så var det jo billig da! Men da det var tid for å fornye det var det blitt mye dyrere. Testene er ubrukelige synes jeg, og klærne i reklamene ser jeg ikke på fordi de ikke passer min lommebok.

Synes forøvrig at Mamma bladet er noe av samme ulla, og det blir heller ikke fornyet.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 12:12   #6
Supermedlem
 
Høns sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,122
MP Rating: 0% (0)
Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.Høns har en strålende fremtid.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Jeg har valgt å begynne å abonnere på F&B, liker det bedre enn bladet Mamma. Det er omtrent som alle andre blader, noe spennende og noe mindre spennende. Synes uansett 400 kr for 1 år ikke var så verst, selvom man strengt tatt kan lese det på biblioteket og deler på nett.
__________________
Høns, Fredrik 2002 og Lillebror 19.08.08
Høns er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 12:35   #7
Seniormedlem
 
Jannis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Jag hadde et prøveabbonement på bladet da lillesøster ble født i -05, men fornyet det ikke. Likte ikke bladet i det hele tatt. Synes rett og slett det var kjedelig, med rare reportasjer, merkelige og moraliserende artikler etc.
__________________
Mamma til gutt -95, gutt -98, gutt f/d -03 og jente -05

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 12:51   #8
Supermedlem
 
Kathy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 892
MP Rating: 0% (0)
Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.Kathy har mye å være stolt av.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Har hatt abbonement på F&B siden Turbotrollet kom til verden, og synes det er et fint blad jeg da. Har fortsatt en stund igjen av nåværende abb. og ser ikke bort ifra at jeg fornyer når det går ut.
__________________
Kathy (Gilraen på SM), Turbotrollet 05 og Lillesøster Aug 08

Making the decision to have a child is momentous.
It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
~Elizabeth Stone




Kathy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 16:36   #9
Medlem
 
Tone-Lone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 260
MP Rating: 0% (0)
Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Takk skal dere ha
Tror det blir til at jeg abbonerer på det.
__________________
Tone-Lone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:40   #10
Medlem
 
-Zero- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 194
MP Rating: 100% (5)
-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.
Sv: Foreldre og Barn magasinet

Eg har abonnert på bladet i to omgongar. Først da eldstemann vart født for 3,5 år sidan. Abbonerte då i ca. eit år. Så heiv eg meg på eit abonemmangstilbud no for et halvt år sidan igjen. Då var eg liksom klar for å lese det igjen. Hadde berre godt av ei lita pause frå bladet ei stund. Ein kan gå litt "lei" stoffet viss ein abbonerar for lenge, synest eg. Trur nok ikkje eg kjem til å fornye abonnementet mitt om eit år når dette går ut. Det er jo så dyrt! Men eg likar jo ganske godt å lese det, men tykkjer at det er mykje betre å seie det opp, for så å hoppe på eit abonnemnetstilbud igjen om eit års tid Då får ein bladet for ca. halv pris + ei gåve.

Mamma-bladet ser alltid veldig spennande ut utanpå, men når ein les det, føler ein at det slettes ikkje er verdt 70,-, eller kva det kostar..
Synest intervjua med folka er kjekke -elles står der ikkje så mykje meir i grunnen..
-Zero- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:11.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com