Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-04-2008, 13:45   #1
Medlem

Mammamia1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 67
MP Rating: 0% (0)
Mammamia1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Huske til baby og litt større barn..?

Noen som vet hvir jeg får kjøpt en huske med seler el.lign. som kan fjernes etterhvert som barnet blir større, eller som små og store søsken kan dele på ?
har så lyst på huske til lillegutt ute på hytten... Til nå erdet bare eldstemann på 5 som har huske og minsten er sååå missunnelig
Gammel 22-04-2008, 14:39   #2
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,166
MP Rating: 100% (1)
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Huske til baby og litt større barn..?

Sitat:
Opprinnelig postet av Mammamia1 Vis post
Noen som vet hvir jeg får kjøpt en huske med seler el.lign. som kan fjernes etterhvert som barnet blir større, eller som små og store søsken kan dele på ?
har så lyst på huske til lillegutt ute på hytten... Til nå erdet bare eldstemann på 5 som har huske og minsten er sååå missunnelig
Toysrus har div husker bla fra Fichers price. Vi kjøpte en slik billig plast babystol til 80 kr eller noe, men jeg ser de er greiere de til 350 hvor en kan gjøre dem om til stor disse etterhvert Tror de fleste lekebutikker har slike husker...

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2008, 15:33   #3
Medlem

Mammamia1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 67
MP Rating: 0% (0)
Mammamia1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Huske til baby og litt større barn..?

Takk ! Da skal jeg ta meg en tur å titte litt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:52.