Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2007, 21:59   #1
Veteranmedlem

Pelleline sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: 9170
Meldinger: 3,909
MP Rating: 100% (1)
Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.
_plystre Laste ned lydbøker på nett?

Martin har mange lydbøker og barne-cd'er og elsker å høre på dem. -Men det er jo for så vidt en dyr affære....! Noen som vet om en plass på nett der man kan laste ned lydbøker for barn? Har aldri drevet med nedlasting, så dette kan jeg lite om

Pelleline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 23:38   #2
May
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 767
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Laste ned lydbøker på nett?

Jeg kan heller ikke stort om dette, så kan nok dessverre ikke hjelpe med nett-tips. Mitt tips er i stedet biblioteket. Hvis du bor i rimelig nærhet av et bibliotek kan det være en del morsomt å få tak i der, antar jeg. Og hvis de ikke har akkurat på ditt bibliotek, kan de kanskje fjernlåne???
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.