Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2006, 02:20   #1
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Når sitte barn i sykkelsete?

Når kan jeg sitte småen i sykkelsete?
har lyst til å kjøpe meg sykkel og sykkelsete til småen så vi kan sykle turer i nabolaget

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 08:10   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,718
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når sitte barn i sykkelsete?

Mathias har fått seg hjelm og sykkelsete nå i juli, og har fått være med på korte "koseturer" i nabolaget. Vi kjøpte Hamax Sleepy, som kan reguleres ganske langt bakover, og han sitter veldig godt. Han storkoser seg på sykkeltur og ler høyt når det gynger litt.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 08:55   #3
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
Cecilie85 har slått av rykte

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
Mathias har fått seg hjelm og sykkelsete nå i juli, og har fått være med på korte "koseturer" i nabolaget. Vi kjøpte Hamax Sleepy, som kan reguleres ganske langt bakover, og han sitter veldig godt. Han storkoser seg på sykkeltur og ler høyt når det gynger litt.
takk for svar.
da får jeg ta en tur og lete etter et slikt

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 09:42   #4
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,237
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg trodde de kunne sitte på sykkelsete når de var så sterke i rygg og nakke at de klarer å sette seg opp fra liggende stillling jeg..,

Sara satt bakpå min sykkel når hun var 9 mnd hvertfall(om ikke 8 mnd..)

Er det noen forskjell på sykkelsete og sykkelvogn da?Aldersmessig?

Tanker og visvas: http://junesverden.blogspot.com/

Min interiørblogg: http://mittlunehjem.blogspot.com
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:15.