Slik som på bildet til sommerbaby får du i hvert fall på Maxbo, sikkert Byggmakker og andre kjeder også. Koster noen hundrelapper, 500-700, kanskje...?!
Noen som vet?
__________________ født mars 03 og født juni 05 - begge er resultat av ivf-behandling
Jeg lurer på hvor en får kjøpt sand til sandkasser? Og til hvilken pris?
Gjerne sånn type sand det faktisk går an å bygge sandkaker med, dvs sand som ikke er for fin og "tørr".
Noen som vet?
Vi kjøpte på et sandtak. De har flere forskjellige typer sand. Mener vi kjøpte byggbar sandkasse sand (eller noe sånt). Og det var utrolig billig i forhold til de små posene man får kjøpt på feks plantasjen.
Et lite tips: Vi kjøpte sand på Coop Bygg. Kommer i sandsekker (tykke, blanke plastsekker) og koster 29 kr pr sekk på 20 kg. Kanskje billigere på sandtak? Men det var ihvertfall enkelt å frakte inni bilen når den kom i små sekker/poser (pris for like store sekker på hagesentrene her i Bergen var 69 eller 79). Jeg tror sanden heter støpesand og er perfekt til å bygge/leke i.