Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2009, 09:13   #1
Moderator

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,909
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
50% sykmeldt

Jeg er 50% sykmeldt nå, jobbet 2,5 dag forrige uke, ferie denne uka,også skal jeg jobbe uka etter påske. Men da er det 4 arbeidsdager. Skal jeg da jobbe bare 2 dager?
Jeg spurte sjefen min hva som ble riktig å gjøre da, og jeg forventet egentlig at jeg bare skulle jobbe 2 dager, siden "alle andre" også får fri den mandagen. Men hun visste ikke og sa jeg skulle bli enig med ped leder. Så vi ble enige om 2 dager,men jeg vil ha det skikkelig, og vite at det er riktig,og at jeg ikke jobber for lite da?

..blir storebror i sept/okt
Isse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2009, 09:27   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,638
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 50% sykmeldt

Mandag 13. april er jo helligdag, så uke 16 har bare 4 arbeidsdager.
50% av 4 er 2.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2009, 09:42   #3
Moderator

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,909
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 50% sykmeldt

Ja,slik jeg tenkte det. Takk for svar!

..blir storebror i sept/okt
Isse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:41.