Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2009, 15:06   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: hos pappan min
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.
:) allene mamma eller samboer

vil nav regne meg samboer eller alene mamma når min kjæreste bor i england og vi har pleid og møtes 4 ganger i åre i ca en måne men siden minste man ble fødti januar finner jeg det vanskeli og reise med tre barn under 4 år allene og kommer ikke til å reise over i år men håper at barne far kan flyttet til norge til neste år. jeg får ikke hjelp økonomisk fra barne far forsørger meg og barna selv på kontantstøtte og barnetrygd ca 7000kr inn i månen bor hos mine foreldere
h.k.w er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 15:21   #2
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,483
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

tror du er regnet som alene ja..
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser jan. 05 og april 08 som nettopp er 1 år




...siden 19. januar 2009



Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 16:43   #3
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,963
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

Vil vel betegne det som alenemamma ja!
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 06:53   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: hos pappan min
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.
hm Sv: allene mamma eller samboer

vel da får jeg håpe det er det svare som nav gir meg
søkte om overgangstønad og utvida barne trygd di virka bare ikke så grinete og lite villig til å hjelpe meg
fikk et klart svar vi er ikke hær for å gi bort penger til folk.
håper bare nav ikke strafer meg for at jeg var ærlig på min søknadom mit forhold til mine barns far
takk for hjelpen
h.k.w er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 06:56   #5
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 4,883
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

er han norsk eller engelsk statsborger da?
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008



Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 08:15   #6
k&j
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2002
Meldinger: 1,506
MP Rating: 0% (0)
k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

Jeg trodde ikke man hadde krav på noe støtte når man har et forhold til barnefaren.
__________________
mEg
k&j er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 08:36   #7
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: hos pappan min
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.
Sv: allene mamma eller samboer

barne far er engels statsborger har aldri bod i norge og har ikke norsk fødselnommer
vi har aldri vært samboere men håper at vi vil flytte sammen en dag.
jeg hvet bare ikke hva di regner som allene mamma jeg er den som må kjøpe mat og klær og har den daglie omsorgen for barna han er heldig vis han treffer barna sine fire ganger i åre for en måne og han bidrar ikke med noe penger til barna tjener ikke nok etter skat er han helig hvis han får 8000kr utbetalt.
jeg blir regna som allenemor når jeg vil ha pass til barna
h.k.w er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 09:17   #8
Veteranmedlem
 
Bambi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,638
MP Rating: 0% (0)
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

Så lenge dere er kjærester så får du ikke noe støtte.
__________________
f 06
Bambi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 09:18   #9
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 4,883
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: allene mamma eller samboer

du får si dere ikke er kjærester da. hehe.. han deltar jo ikke i omsorgen virker det som, så da skjønner jeg ikke at nav skal henge seg opp i det..
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008



Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 08:09   #10
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: hos pappan min
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.h.k.w er fantastisk mot andre.
Sv: allene mamma eller samboer

vel jeg får bare krysse fingrene på at di gir meg litt støtte selv om jeg er kjæreste med barnefaren fire ganger i åre men ikke i år har ikke mye lyst til å bli sosialklient jeg hvet ikke hva slags jobb jeg kan få som gir meg rå til å leie et sted å bo mat klær og barnehage plass til tre barn
h.k.w er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com