Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-12-2008, 12:29   #1
Medlem

<Karma> sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 324
MP Rating: 0% (0)
<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.
Foreldrepenger, lånekassen, dagpenger??

Skjønner rett og slett lite av dette med foreldrepenger og nav..

-Jeg er fulltidsstudent, men studerer samlingsbasert (ca 1 uke pr mnd).
-Før jeg gikk ut i fødselspermisjon hadde jeg en kontrakt på ca 80%.
-Nå får jeg både foreldrepenger og penger fra lånekassen.
-Lillemor skal ikke begynne i barnehagen før august.
-Jeg er pr dags dato arbeidsløs.

Hva gjør jeg når det blir slutt på fødselspermisjonspengene???

30.april 2008
<Karma> er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2008, 14:40   #2
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,201
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Foreldrepenger, lånekassen, dagpenger??

Foreldrepengene går fra dato til dato. Når de er slutt så er de slutt. Det er enkelt.

Men du har vel rett på støtte fra lånekassen da?