Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 12:15   #1
Supermedlem
 
Bjelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 528
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.
Mister pappa rett til permisjon når jeg blir arbeidsledig?

Min permisjon er over om noen dager og samme dag som pappaen skal overta permisjonen (altså starte pappapermen), blir jeg arbeidsledig. Jeg har altså vært ansatt et sted gjennom hele permisjonen, og det ble først klart at jeg kom til å si opp i slutten av forrige uke.

Både jeg og pappaen har opptjent rett til permisjon.

Spørsmålet er hva som skjer med pappaens rett til sine seks uker nå. Mister pappa rett til permisjon når jeg blir arbeidsledig, eller trenger vi ikke engang nevne det?
__________________
Jeg er klikkertrener
Rødprikking er ikke en del av mitt atferdsrepertoar, selv ikke engang når du er uenig med meg
Bjelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:28   #2
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 466
MP Rating: 0% (0)
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.
Sv: Mister pappa rett til permisjon når jeg blir arbeidsledig?

Jeg gikk rett fra permisjon ut i arbeidsledighet (som ble til sykemelding pga nytt svangerskap), mannen og jeg hadde samme arbeidsgiver og han er nå godt i gang med sin pappapermisjon. Så jeg tror ikke dette skal være noe problem.
__________________
Julibarn er tingen
Veslevensen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:50   #3
Veteranmedlem
 
minniepus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,474
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mister pappa rett til permisjon når jeg blir arbeidsledig?

Nei, så lenge permisjonsrettigheter er opptjent på forhånd, skal ikke det ha noe å si.
Arbeidsledighet er i den forbindelse sidestilt med arbeid eller utdannelse.
__________________
minniepus og frosken 10.01.06

minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 13:12   #4
Supermedlem
 
Bjelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 528
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.
Sv: Mister pappa rett til permisjon når jeg blir arbeidsledig?

Flott! Det var som jeg trodde og håpet, men man vet jo aldri med disse reglene i det offentlig

Takk for svarene!
__________________
Jeg er klikkertrener
Rødprikking er ikke en del av mitt atferdsrepertoar, selv ikke engang når du er uenig med meg
Bjelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com