Fanken ramle, nå er jeg såååå forbanna at jeg tror jeg flyr i flint her jeg sitter. Saken er den at bedriften som jeg jobber i har to gesjefter i året det er sommer og jul. Da permitterer de og sier opp folk hele tiden.
I dag så ringte sjefen min meg og fortalte at jeg var innkalt til et "57" møte på onsdag (info om oppsigelse). Jaha, sier jeg. Men hvorfor i alle dager blir jeg satt på lista når jeg er ute i permisjon sier jeg. Nei, det viste han ikke. Så sier jeg at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har blitt innkalt siden permisjonen min ikke er ferdig før før 27 juni 2005

. nei, han hadde ikke peiling, men det var så mye oppsigelser nå, så noen måtte de bare ta

. Ble dritsur av hele tlf. samtalen, så sier han til meg, men jeg ser i papirene dine at du skal jobbe her hele februar og det må vi jo oprettholde, for sånn var loven

. Akkurat som o mjeg har så jævela lyst til å jobbe de 20 dagene når jeg vet at de kommer til å si meg opp.
Jeg har nå tatt kontakt med fagforeningen som jeg er medlem i, håper de klarer å hjelpe meg. De skal også være med meg på møtet på onsdag.
Men har de virkelig lov til dette her og ta kontakt med meg så lenge jeg er i svangerskapspermisjon? jeg trodde ikke de hadde lov til å "røre" meg jeg da. Vet jo at jeg kan bli sagt opp når jeg kommer tilbake, men at de ikke har lov til å si meg opp. For jeg mener at jeg skal ha 14 dagers varsel på meg. Og det vil jo da si at jeg kommer tilbake 27 juni og får evt. beskjed den 27 eller 28 og så ha 14 dagers frist på meg.
Noen som vet noe om dette?