Hadde kjøpt meg en P&T E3 vogn som ble ødelagt med flybagasjen nå i sommer... Tok kontakt med forsikringsselskapet og i går ble det endelig ordnet... Butikken jeg kjøpte vogna av skulle oppbevare den ødelagt vogna for oss, ble tilslutt enige om at vi skulle hente den heller fordi de hadde litt liten plass til å oppbevare for oss... Da jeg skulle hente den så viste det seg at de hadde kasert vogna likevel og beklaget dette sterkt... Det som var litt dumt var at vi hadde tenkt å bruke den til å ha ekstra deler til den nye modellen vi måtte kjøpe (legge ut for før vi fikk det godkjent fra europeiske forsikring). Salgsrepresentanten for P&T sa til oss at han skulle fikse noe for oss pga dette, men når det er en forsikringssak så er jeg redd han ikke gidder å bry seg om dette her

Forsikringsselskapet sa til oss at de ikke helt forstod hvorfor de hadde kasert vogna heller... 3-4 dager etter jeg kjøpte vogna så var den nedsatt til 2000kr, men det er jo bare dårlig service, på den andre siden så var dette heller gunstig for oss som får litt mer igjen for den fordi europeiske tok -30% siden vogna var mer enn 1 år gammel.

Og så fikk jeg og beskjed om at regntrekket til den gamle modellen vi hadde hatt skulle passe til den nye modellen... Dette viste seg å ikke stemme, så det måtte jeg inn igjen å få ett nytt som jeg måtte kjøpe (dette fikk jeg igjen av europeiske). Og så viser det seg at etter bare 1 mnds bruk så rister vogna
og jeg må inn igjen å levere den fra meg, få en lånevogn... Dagen etterpå henter jeg vogna, da er fram hjulet skifta og alt skal være i orden... Dagen etterpå så merker jeg at vogna rister enda og får beskjed om at jeg må inn igjen... Så nå skal jeg inn igjen på tirsdag...
Jeg er så lei så lei så lei og nå vil jeg ikke ha vogna mere, men har jeg lov til å heve kjøpet? Stemmer det ikke at det må være 3 reperasjoner før man får heve kjøpet? Gjelder f.eks angrefristloven?
Jeg er ingen sur kunde hvertfall, de har vært utrolig behjelpelige med vogna og forsikringsselskapet... Han P&T konsuktenten har til og med snakket og kranglet med europeiske for meg så flott service har de gitt meg...

Syntes likevel at reperasjonsforsøkene av dem er svært dårlige og kunne helt sikkert vært unngått

Det er ett stykke for meg å kjøre, i tillegg til at mannen er offshore nå så er det ekstra stress...
Som sagt er jeg ingen sur kunde, kommer ikke lengre av den grunn, men jeg er en lei og oppgitt kunde...
Noen som vet hva rettigheter jeg har her?
Beklager rotete innlegg, men tror jeg hvertfall har skrevet alt jeg minnes ved denne saken