Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2009, 20:53   #1
Medlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 175
MP Rating: 0% (0)
Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.
Question Barnevakt?

Jeg har litt lyst til å gå ut neste helg sammen med min søster. Jeg foreslo for mannen at han kunne være barnevakt, men da skulle jo selvfølgelig han være med ut. Jeg er litt usikker på om det er litt tidlig å levere bort lillemann over natta (til hans mormor isåfall) så jeg vil gjerne ha deres synspunkter på dette. Ville dere levert bort barnet deres til en besteforelder når barnet er 2,5 mnd? Ville dere i det hele tatt gått ut når barnet er så lite?
Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre jeg altså

Bonusmamma til født 1998 og født 2001
Kitty80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 21:10   #2
Medlem

pus har fått nr1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Vennesla
Meldinger: 60
pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.
Sv: Barnevakt?

Jeg skulle gjerne gjort det, eller iallefall ut en tur på kvelden. Så når jeg vet at gutten tar flaske (enten med MM eller MME) så tar jeg gjerne en kveld ute.
Min mor sitter nesten å venter på tlf om at de kan sitte barnevakt, men det blir litt til for nå er det ferie til torsdag, og da er det 11 dager i bergen, en dag hjemme og 3 dager i danmark, men når vi kommer hjem...
JEg skla ha ham til å lære å ta flaske...jeg trenger en frikveld

Dersom det er mulig - Gjør det!!

Theodor født 07.05.2009
3180 gr 50 cm
pus har fått nr1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 21:12   #3
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,752
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Gå ut å kos dere Han har det nok kjempefint hos mormoren sin en natt, og dere har sikkert godt av en tur ut sammen.

Jeg kunne godt ha gått ut og hatt Mali med en av besteforeldrene på natten. Det er nok deg det blir verst for, så så lenge du klarer det så ser jeg overhodet ingen problemer med det.

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 21:32   #4
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,564
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Gå ut å kos dere Han har det nok kjempefint hos mormoren sin en natt, og dere har sikkert godt av en tur ut sammen.

Jeg kunne godt ha gått ut og hatt Mali med en av besteforeldrene på natten. Det er nok deg det blir verst for, så så lenge du klarer det så ser jeg overhodet ingen problemer med det.
Må si meg enig med sms her
Selv har jeg hatt barnevakt (mamma) mange ganger, men ikke over natta enda, men hadde nok ikke hatt problemer med å la han være hos mamman min. Kos dere
Gammel 27-07-2009, 07:44   #5
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 198
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.

Signerer de andre, gå ut og kos dere
Mamma har allerede vært barnevakt her et par ganger, første gang da Nikolai var 12 dager gammel. Da skulle jeg ta eksamen, og hadde det ikke vært for det ville jeg trolig ventet litt lenger.

Men 2,5 måned er jo ikke noe problem, så lenge du føler deg klar for det. Da syntes jeg du skal ta deg en velfortjent kveld ute med mannen din og søsteren din, slå ut håret og nyte en dag med barnefri
Gammel 27-07-2009, 10:18   #6
Supermedlem

loke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 862
loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.

Gå ut og kos deg!! Hadde snuppa her tatt flaske hadde jeg gjort det. Om ikke annet for å fått ett par timer fri

"Den som har mest duppedingser når man dør vinner"

5 oktober 2007
Pat på sm.
loke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2009, 10:36   #7
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Det går sikkert bra!

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2009, 11:05   #8
Supermedlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,004
Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.Sondre har mye å være stolt av.

Jeg har vært ute en gang,da var Iselin hjemme hos pappan sin.
Det gikk kjempe bra.
Gammel 27-07-2009, 16:08   #9
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,300
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg måtte vært veldig trygg på barnevakten før jeg hadde gått ut når barnet er så lite, og vært helt sikker på at det tok flaske
Jeg har vært ute en gang, jeg ble drukket ut forrige helg, og da var snuppa hjemme sammen med pappa'n. Jeg trodde ikke jeg var klar for det, men det var kjempekoselig og faktisk veldig deilig å ikke ha noen som var avhengig av meg en hel kveld og natt
Så hvis du føler at du er klar for det og stoler på barnevakten hadde jeg absolutt gått ut
emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2009, 20:40   #10
Medlem

monamor sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 104
monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.

Jeg har allerede hatt barnevakt. En gang på kvelden med mormor, og en gang over natten hos tante og onkel. Det gikk kjempefint! Kjente det litt i mammahjertet da jeg leverte han fra meg for å være over natten, men er sikker på at lillegutt ikke hadde det noe dårligere enn han ville hatt det med meg. Jeg kommer til å ha barnevakt over natten igjen om et par-tre uker.
Gå ut og kos deg du!!
monamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:36.