Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2009, 21:33   #11
Medlem

mamman til Jesper sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 121
MP Rating: 0% (0)
mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.
Sv: Barnevakt?

Om det er noen du stoler på, så ville jeg ikke ha nølt med å dra ut.
Kos deg du, det fortjener du

mamman til Jesper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2009, 22:45   #12
Medlem

krigra sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 157
krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.

Johannes ble passet for første gang i dag. Søstern er i Oslo og hun var skikkelig på hugget for å passe ham. Var litt skeptisk først da, men siden det var søsteren min og jeg vet hun er god med barn, så fikk hun. Jeg og samboern skulle lage til sånne gavelister i forbindelse med bryllupet. Var veldig rart å være uten barn for første gang siden fødselen, men det var litt fint også - og siden hun skal flytte til Oslo så vet jeg at jeg får ei god barnevakt i nærheten .

Sendte med litt mme i tilfelle han skulle bli sulten. Han hadde visst vært en drøm å passe også - og det var jo godt å høre.

Enig med de andre, dersom du har noen du stoler på som barnevakt, så ta deg en tur ut

Johannes ble født 26.mai
krigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2009, 21:15   #13
Medlem

Snulla sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Skien
Meldinger: 116
Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.

Jeg merker at jeg er veldig spent på hvordan dette blir, ja! Er veldig avhengig av barna mine når de er så små, og da eldstejenta var ny, tror jeg ikke jeg var borte fra henne over lengre tid før ho hadde slutta å spise på natta, altså etter 5-6 mnd. Første gang ho sov borte fra oss på natta, var ho 9 mnd... Ganske stor, med andre ord. Kommer nok til å være litt mer slepphendt denne gangen, men klarer ikke å pumpe ordentlig, og har litt små bryst, slik at det fort blir overfylt - og det er ikke så deilig. Er ikke livredd for å gi guttungen mme en gang heller - det er verre med puppestatusen! Klarer ikke å kose meg skikkelig når det verker i brystet...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:07.