Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2006, 23:08   #1
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 610
MP Rating: 0% (0)
Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.
Bordkort - dåp

OK, folkens... Jeg har SKIKKELIG problemer i å bestemme meg for tiden...
Hvilket bilde skal jeg velge på bordkortene til barnedåpen???

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

To av de er jo samme bildet, men ulike utsnitt.
Tenkte å fremkalle som bilder hos FotoKnudsen, for jeg har ikke noe god printer. Tenkte å få to bordkort på ett 10x15 bilde (og brette i to så det står av seg selv). Så da blir jo bildet av tilla ganske lite, ca 4x4 cm.

Hva synest dere?

10.05.06 Av alle skatter fikk vi en datter!

Vi bygger hus
Siliam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 23:24   #2
Supermedlem

Terra sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,141
Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.
Sv: Bordkort - dåp

Jeg likte godt bilde nr.2 jeg
Men de var jo så flotte alle sammen! Nydelig jente du har foressten

Terra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 23:25   #3
Veteranmedlem

Anansie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,611
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.

Synes nr 3 var skikkelig hærrlig!

Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 23:38   #4
Supermedlem

Carmella sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurdal
Meldinger: 1,366
Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.Carmella har mye å være stolt av.

Nummer to eller nummer fire. Som om det var så mye hjelp... Ikke lett nei.
22:01, 9.11.2006 .. Posted by Charlothee<3
Detta er den vackreste ungen NOEN sinne<3=)
Carmella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 08:47   #5
Supermedlem

Litabee sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sola
Meldinger: 1,388
Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.

Ville valgt nr 3 jeg

mini født februar 09

Litabee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 08:59   #6
Seniormedlem

mammaK sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,797
mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.

Nr 3.
Ansiktet var tydeligere der.
Gammel 04-08-2006, 09:21   #7
Medlem

Moskin sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 103
Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av mammaK
Nr 3.
Ansiktet var tydeligere der.
Signerer denne jeg... Helt klart nr. 3. Får jeg spørre når dere skal holde dåpen? Skal dere bruke kirken der dere bor eller ? Er ikke lite nyskjerrig heller da.... Som kommende svigermor, må man holde seg oppdatert.

Bendik kom med storken 9 Mai 2006. kl. 11.02
Iben kom med storken 9 Mai 2006. kl. 11.04

Moskin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 09:23   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nr.3
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 10:19   #9
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 610
Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Moskin
Signerer denne jeg... Helt klart nr. 3. Får jeg spørre når dere skal holde dåpen? Skal dere bruke kirken der dere bor eller ? Er ikke lite nyskjerrig heller da.... Som kommende svigermor, må man holde seg oppdatert.
Hehe
Jo, Moskin - nå skal du høre:
Vi skal ha dåp neste søndag i kirken der vi bor.
Den skal forøvrig stenges i vinter, for den skal pusses opp.
Så den egner seg sikkert til giftemål om en 20 års tid!!
Jeg kan stå for drikkevarene visst du baker kaker!
Det blir vel et slags dobbeltbryllup, da eller?

10.05.06 Av alle skatter fikk vi en datter!

Vi bygger hus
Siliam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 10:37   #10
Seniormedlem

blondie06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Tau(nær stavanger..)
Meldinger: 2,751
blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.

Tror jeg ville valgt nr 3....Der så hun så god ut!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:57.