Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2005, 19:11   #1
Seniormedlem

Andreasmor 72 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,572
MP Rating: 0% (0)
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.
Kan man ha etterrier ennå?

Nå er det 16 dager siden jeg fødte, og i dag har jeg hatt veldig vondt i underlivet, akkurat som de to-tre første dagene etter fødselen. Kan man ha etterrier så lenge etter fødselen, eller er dette mest sannsynlig noe annet?

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2005, 19:34   #2
Veteranmedlem

Sted: Trondheim
Meldinger: 3,181
Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.Skrulla har en strålende fremtid.
Sv: Kan man ha etterrier ennå?

Sniker litt fra mars-klubben, jeg...
Jeg hadde sterke etterrier på sykehuset og ingenting når jeg kom hjem. men så etter ca 10 dager fikk jeg noen sinnsyke etterrier. Det var liksom "siste rest", for etter det kjente jeg ingenting...syns det høres ut som du har etterrier jeg, ja...
Lister meg ut igjen...

Skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2005, 22:20   #3
Seniormedlem

calliope sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,109
calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.calliope har en strålende fremtid.

Jeg synes det er rart . Etter rier skal jo gi seg 3-4 dager etter fødsel . Og hvis du ikke har hatt noen på en stund og de kommer tilbake igjen ville jeg nok ringt legen / jordmoren din .Etterier kommer jo av at livmoren trekker seg sammen og etter 16 dager bør den jo ha trukket seg godt sammen .
Gammel 24-05-2005, 15:59   #4
Seniormedlem

Andreasmor 72 sin avatar

Sted: Buskerud
Meldinger: 2,572
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.

Vet ikke helt hva dette er jeg, men etterrier er det nok ikke, for å har jeg hatt konstant vondt siden i går kveld. Vondtene sitter på den ene siden nede i underlivet, og det gjør ekstra vondt når jeg trykker der. Spurte helsesøster da hun var på hjemmebesøk i sted, og hun sa jeg skulle kontakte legen i morgen dersom det ikke hadde blitt noe bedre, og være obs på om jeg fikk feber da det kunne bety at det fortsatt er igjen rester av morkaka.
Krysser fingrene for at ondtet er borte til i morgen. Nå orker jeg ikke mere tull!

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.