Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2006, 07:19   #1
Supermedlem

Me:-) sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Skedsmo
Meldinger: 557
MP Rating: 0% (0)
Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.
hm Lekematte

Har så lyst til å kjøpe sånn svart og grønn lekematte som de har på Babyshop. Den er jo ganske dyr så jeg bare lurer på om et er litt sent å kjøpe den nå? Burde kanskje gjort det for lenge siden... Hvor lenge vil man få bruk for den? Vi har kjøkken allrom og oppholder oss stort sett der og der er det kald laminat på gulvet. Men når han begynner å bevege seg så er han kanskje ikke så mye på matta likevel...?
Gammel 30-10-2006, 07:26   #2
Seniormedlem

Cilie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,227
MP Rating: 100% (2)
Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.
Sv: Lekematte

Jeg kjøpte min for litt over 1 uke siden, så jeg synes ikke det er for sent. En ny verden åpna seg for meg når det gjelder å ligge på gulvet å leke. Får ikke så fort vondt både her og der og den varmer så deilig. Kan til og med krype på knærne på den uten at det gjør noe vondt . Hadde en vanlig dyne før, gulp og dyne er ikke kult, mens nå er det bare å tørke vekk!
Og den er også helt super å gjøre styrkeøvelser på.
Så om barna kryper unna så er det deilig for mor når det er leketid .
Løøøøøøøøøøøøp og kjøøøøøp!!!
Gammel 30-10-2006, 09:26   #3
Seniormedlem

MillieMor sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sør for Stavanger
Meldinger: 1,509
MP Rating: 100% (3)
MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.MillieMor har mye å være stolt av.

må jeg ut å kjøpe sånn også
Gammel 30-10-2006, 09:30   #4
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,788
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi kjøpte også denne matten for noen uker siden, overhodet ikke for sent
Som over, så må jeg si at det er en helt ny verden å kunne ligge sammen med ungene på gulvet, uten å få vondt.

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2006, 10:03   #5
Seniormedlem

Cilie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,227
MP Rating: 100% (2)
Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.

Glemte å si at Tobias digger å ligge/ sitte på den og leke også. Så den kan brukes leeeeeeeeeeenge!
Gammel 30-10-2006, 10:07   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,306
Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilie
Glemte å si at Tobias digger å ligge/ sitte på den og leke også. Så den kan brukes leeeeeeeeeeenge!
Nevøen min på 17 mnd har begynt å leke på sin igjen.

Gutten min har en vanlig gymmatte men den er gull verd. Han kan ligge der og studere lekene og rulle lenge av gangen. Får nesten litt dårlig samvittighet innimellom, men så lenge han ikke klager så regner jeg med at han trives der.
Gammel 30-10-2006, 11:08   #7
Supermedlem

Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.Me:-) har mye å være stolt av.

hmmm.... nå fikk jeg et akutt behov for å løpe å kjøpe med en gang...
Meeen så har jeg ikke bil i dag og mellomste er hjemme for han er syk...
Har ikke bil før på torsdag.... Får vel ringe bort å be de holde av en
Gammel 30-10-2006, 11:13   #8
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan ser disse mattene ut?

Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2006, 15:21   #9
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili
Hvordan ser disse mattene ut?
Det finnes vel litt forskjellig. Finnes en type som er rød eller blå de ser egentlig ut som en treningsmatte. Den jeg vil ha er grønn på den ene siden og gråsort på den andre siden. Den er litt tykkere tror jeg. Finere
Ringte Babyshop i sted og fikk de til å holde av en til meg så nå har jeg en i hus om en dag eller to
Gammel 30-10-2006, 16:37   #10
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Den blå har vi. Den er så liten, og tynn.
Må sjekke ut den sorte og grønne jeg da.

Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:12.