Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2009, 20:36   #11
Medlem

Mitamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 417
MP Rating: 0% (0)
Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.
Sv: Maser litt igjen jeg... ang soving

NEI!!! Lisalii du er ikke alene. Her sover junior nesten ikke på dagen bare små dupper her og der. Men han er snill og gossen hele dagen og så legger han seg for kvelden halv åtte og sover til seks så da klager ikke jeg.

Mammaen til Jesper: Ikke bry deg hva andre syns, jeg syns de er forsmå til å kunne få noe rutine på de. Bare nyt babytiden så lenge den varer plutselig har du ei som krabber og sitter og du lurer på hvor tiden har blitt av. Nattleggingen her i huset kom helt naturlig, han sovnet så tidlig inni i stuen i en ukes tid, da begynte jeg å puppe og legge han inne på rommet vårt og det var helt ok. Sovner med en gang.
Gammel 28-07-2009, 21:18   #12
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Nei, ingen rutine her heller. De gode dagene er det to "lange" sovinger etter vi står opp. Lang = 1,5-3 timer. Etter det er det bare maks 20min etter amming. Andre dager kan det være bare "smådupper" på maks 45min i løpet av hele dagen. Nattesovingen er grei heldigvis og har kommet av seg selv. Det er avbrudd for mating da. Hun har vært oppe i fem timer sammenhengende om natten, men som regel er det bare 3-4 timer. Men det fungerer bra. Jeg var mye trøttere med storesøster som sov 23-6 fra hun var åtte uker uten amming (pumping+mme).

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2009, 21:10   #13
Medlem

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 162
Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.

Her er det heller ingen fast rytme på dagene til snuppa enda-bortsett fra at hun sover godt hele natten gjennom-bank i bordet.
På dagtid kan hun ha et par 3-4 timers soveperioder en dag for så å bare ha smådupper og 1-2 timers lurer neste dag......det er nok litt avhengig av hva som skjer ila dagen også tror jeg-er vi bare hjemme en hel dag sover hun mer enn om vi er ute på tur, i butikken, på besøk e.l..........

Ikke så mye til hjelp jeg heller-men alle babyer er forskjellige, så jeg tror nesten man bare må ta en dag av gangen-rutinene kommer etterhvert....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:07.