Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-05-2009, 21:14   #1
Medlem

lillenurket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 120
MP Rating: 0% (0)
lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.lillenurket er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonstråd for maimammaene

Nick: Lillenurket
Nick på SM/SG: Ikke vært aktiv på SM denne gang (men håper jeg kan henge litt på NM sammen med dere likevel)

Alder: 32
Sivilstatus: Samboer
Bor: Trondheim
Antall barn: 2 (storesøster nov 06)
Maibarnet født: 5.mai
Vitale mål: 4220 gr, 53 cm og HO 37 cm
Navn: Elias
Prøvehistorie: Ble gravid før vi prøvde å bli det....

Litt om meg:
Gammel 15-05-2009, 15:11   #2
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,294
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Koselig å se deg lillenurket!

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2009, 20:47   #3
Supermedlem

mimmo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,047
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.

........

Sist endret av mimmo; 11-06-2009 kl 07:40.
mimmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2009, 23:54   #4
Supermedlem

Mambo sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,042
Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.Mambo er fantastisk mot andre.

Nick:
Mambo
Nick på SM/SG:Mambo
Alder:31
Sivilstatus:samboer
Bor:vestlandet
Antall barn:2(gut des04)
Maibarnet født:29.04.09
Vitale mål:3170g, 48 cm, HO 36cm
Navn:
Mambo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2009, 11:12   #5
Medlem

Mitamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 417
Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.

Nick:
Mitamor
Nick på SM/SG:mitamor
Alder:31
Sivilstatus:Gift
Bor:Akershus
Antall barn:3(jente mars-02, gut feb-06 og mai-09)
Maibarnet født:11.05.09
Vitale mål:3470g, 51 cm, HO 36cm
Navn: Oliver
Prøvehistore:......ja hva skal en si, vi prøvde jo ikke..."bare ble sånn"
Gammel 03-06-2009, 10:07   #6
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.
kidoki Sv: Presentasjonstråd for maimammaene

Nick: Frosken
Nick på SM/SG: Ori
Alder: 34
Sivilstatus: Gift
Bor: Askøy
Antall barn: 2
Maibarnet født: 27.mai
Vitale mål: 3975g, 50cm lang, ho 37cm
Navn: Rumpetrollet?
Prøvehistorie: Tok vel tre måneder

Litt om meg:
Bergenser, bodde i Oslo da storesøster (sept'04) var liten, tilbake på Vestlandet nå. Har bygget på huset, men er enda en del småplukk igjen. Har svigermor i utleieleiligheten. Leser en bok eller strikker litt når tiden strekker til.

(Ori på SM)

Sist endret av Frosken; 03-06-2009 kl 10:09.
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 08:47   #7
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 128
Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.

Nick: Lissa
Nick på SM/SG: Lissa
Alder: 27
Sivilstatus: Samboer med verdens snilleste mann
Bor: Trøndelag
Antall barn: 2 herlige engler, 2006 og 2009
Maibarnet født: 13. mai - i goood tid før termin, jordmor må ha sleiva på UL...
Vitale mål: 3490 g, 50 cm, 34 cm h.o.
Navn: Oliver
Prøvehistorie: Hm..jeg rakk vel akkurat å legge pillebrettet på hylla... Sambo og jeg har konkludert med at vi er en fantastisk god match

Litt om meg: Bruker for tiden dagene til å kose meg med min fantastiske samboer og mine to herlige småtroll. I tillegg er jeg besatt av strikkedilla, noe som jo forsåvidt er nyttig med to små, og jeg liker å slenge meg på sofaen å lese bøker/høre lydbok.

Nurket kom til verden 13.05.09

Sist endret av Lissa; 04-06-2009 kl 08:50.
Lissa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2009, 16:13   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Hagan
Meldinger: 48
Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.

Nick: Nurke1986
Nick på SM/SG: Nurke1986

Alder: 23
Sivilstatus: Samboer
Bor: Hagan
Antall barn: 1
Maibarnet født: 15juni
Vitale mål: 53cm & 3460 Gram
Navn: Michelle
Prøvehistorie: Prøvde i ca 6mnd før spiren satt

Litt om meg:
23 år bor med samboern min (Forloveden) & vi har fått verdens nydligste lille Michelle
Gammel 27-06-2009, 12:10   #9
Medlem

mamman til Jesper sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 121
mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.

Nick: mamman til Jesper
Nick på SM/SG: Maddiken
Alder: 27 år
Sivilstatus: gift med verdens beste kjærestemann
Bor: tr.heim
Antall barn: 2
Maibarnet født: 15.05.09 (37+6)
Vitale mål:3280/48/35
Navn: Tilde, også kjent som rampus snuskus
Prøvehistorie: prødve ei god stund, før vi måtte ha hjelp (prøverør)

Litt om meg: Heldig mamma til mine to skjønne snusker

mamman til Jesper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 09:00   #10
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 777
Blogginnlegg: 3
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Nick: L & N
Nick på SM/SG: Maibarn
Alder: 24
Sivilstatus: Gift med Tore
Bor: Høyanger som ligger i Sogn & Fjordane
Antall barn: 3, Lucas 04, Noah 05 og Isak 09.
Maibarnet født: 17.05.09
Vitale mål: 3940 g, 51 cm, 34 ho.
Navn: Isak
Prøvehistorie: 1 mnd, så satt gutt nr tre

Noah født 25.12.05

Isak født 17.05.09

(Maibarn på SM)

L & N er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:39.