Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2009, 19:49   #1
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,782
MP Rating: 0% (0)
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Dette må vel kunne kalles å svare rimelig treigt Men bedre seint enn aldri...

Ja det skal jo være beste måten å gå ned på, men skulle sånn ønske jeg fikk se litt raskere resultater. Skal holde motet oppe Det er neste sommer som er målet mitt, så jeg har god tid enda

Har vært sommertimeplan her også, skikkelig kjedelig. Gleder meg til den andre kommer igang igjen ja. Kondisjon styrke er jo perfekt for å gå ned i vekt ja. Helst skulle jeg vel tatt en høypuls+mage/rygg time, en høypuls 55 og en stram opp 55 på en uke for å ha fått til det jeg ville. Men snart, snart snart.....

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:48.