Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2008, 23:48   #1
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
hyper 10 000 skritt om dagen

Noen andre som har skritt teller?
Lyst å hver med på å klare 10 000 skritt om dagen i lag med meg? Trenger litt motivasjon tror jeg for å klare det hver dag. Kjekt hvis noen andre vil hver med.

Jeg kjøpte meg i går på vitus apotek, den som er på tilbud nå. Er kommet best ut i en test også.

Så jeg satt den på meg i dag på dro på jobb, hadde egentlig en rolig dag på jobb i forhold til hva jeg bruker å ha. Etterpå var vi en tur på butikken og handlet også kjøpte vi 2 bursdaggaver. Men jeg har totalt kommet opp i 11 102 skritt til nå, har gått 8, 99 km og forbrent 414 kcal. Blir noen få skritt til før jeg finner senga.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 00:12   #2
Supermedlem
 
Tuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.
Sv: 10 000 skritt om dagen

Det var jo bra, hva jobber du med?

Skulle gjerne kastet meg å emd deg, men må enten kjøpe ny teller, eller finne drn gamle. Hva heter din?
__________________
Storebror 11.05.04
Lillebror 24.02.07
Tuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 00:23   #3
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: 10 000 skritt om dagen

Tuppa du får spring på apoteket i morgen å kjøpe, tilbud.
Den heter Omron Walkin style II, den teller med aerobic skritt også.

Jobber på hotell som stuepike. Så går og går og går.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 11:46   #4
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 10 000 skritt om dagen

Jeg er fornøyd bare jeg klarer 2000
Har ingen skrittteller da, kanskje jeg burde fått meg en.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 12:41   #5
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: 10 000 skritt om dagen

Lykketroll, har i alle fall merket bare til nå at det er mer motiverene å gå nå, for vil ha flest mulig skritt. hehe

Men merker det godt i dag at bekkenet er kranglente, for har mye vondt alt. Så tror ikke det blir så mange skritt i dag.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 11:50   #6
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: 10 000 skritt om dagen

10 mai - lørdag
9702 skritt
2983 Aerobicke 30 min
333 kcal 19,3 g
7,85 km
Klarte nesten 10 000 skritt i dag, selv med et bekken som ikke ville hver med store deler av dagen.

11 mai - Søndag
1669 skritt
Men hadde drit vondt i bekkenet mitt i går og klarte så si ingenting.

Satser på å slå i alle fall hvor mange skritt jeg hadde i går.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 11:54   #7
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 10 000 skritt om dagen

Jeg har på mobilen min SE.
Har den på meg når jeg går tur. og sånt. men ikke inne i huset.
Er ofte oppe på 8000 skritt + innendørs.
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:05.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com