Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2008, 20:00   #1
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Det er jo svært lite aktivitet her inne!

Henger flere seg på igjen om vi starter lukket gruppe som det er kommet nå?
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 22:34   #2
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 247
MP Rating: 0% (0)
97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Ja, det tror jeg

Jeg skriver svæææææææææært lite fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, så lukket gruppe vil garantert gjort meg mer aktiv
97/ 07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 22:45   #3
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Prøvde å opprette en gruppe jeg da.
http://forum.nybaktmamma.com/groups/mars-2007/

Dere må søke, så godkjenner jeg dere.
Den skal være helt lukket.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 09:32   #4
Supermedlem
 
Tingeling_Dream sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hunndalen i Gjøvik
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Jeg blir mer aktiv da i hvertfall! Føler det er så dumt å utlevere seg altfor mye innpå her.
__________________
Tingeling_Dream er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 14:02   #5
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Har godkjent de som har søkt nå.
Må bli enda flere før vi kan opprette forum.
Noen som vet hvor mange vi må være for å opprette det?
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 16:01   #6
Juniormedlem
 
vekt84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 29
MP Rating: 0% (0)
vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.vekt84 er som en lysfontene.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

meina eg har lest ein plass innpå her at ein må være 20 stk.. Usikker om det stemmer???
__________________
THEA 10 APRIL 2007
ventes i mars 09
vekt84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 19:14   #7
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

20 stk? Oi, da vil det ta sin til vil jeg tro, for vi er treige.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 19:22   #8
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Jeg tror jeg har invitert de fleste nå, så får vi håpe det går kjapt.
(sorry om det er noen jeg har glemt å invitere)
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 13:34   #9
Medlem
 
*Anna* sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Rett bak butikken
Meldinger: 267
MP Rating: 0% (0)
*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Nå har ihvertfall jeg meldt meg på, så det nærmer seg saaakte men sikkert.. Har glemt av nm litt pga liten aktivitet her og mye styr med flytting, graviditet, bhg-tilvenning og alt sånt, men satser på å bli mer aktiv når bare nr 2 er født
__________________
Storebror 30.03.2007
Lillesøster 27.09.2008
*Anna* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 14:39   #10
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 147
MP Rating: 0% (0)
Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.Heilo er fantastisk mot andre.
Sv: Blir det mer aktivitet med lukket gruppe?

Nå har jeg også søkt om å bli med. Vet ikke om jeg blir veldig mye mer aktiv, prøver jo egentlig å begrense nett-tida litt da den går ut over skuldrene og jobben... Men vil gjerne følge med dere videre og skal prøve å bli flinkere til å delta selv også
__________________
Heilogutten 2003 Heilojenta 2007
Hegre på Snartmamma
Heilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com