Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-05-2008, 19:25   #1
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 218
MP Rating: 0% (0)
dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.
kidoki Nå er jeg gift

Vi hadde en kanon fin dag . Jeg finner ikke ord som kan beskrive dagen.
Vi kunne ikke ha fått det bedre. Vi fikk ett knallvär, stekende sol og 25 grader varmt, men litt dumt var det når vi skulle ta bilder, men jeg håper att de har blitt bra. Bare venter og lengter etter å få se bildene .
Det var full fart hele dagen, ingen rakk å kjede seg, det skjedde saker hele tiden. Jeg svever fortsatt blandt skyene, og er kjempe forelska .
Det var god mat og god drikke, og mange som holdt tale og mye som sambos forlover fant på av leker. Vi hadde leid inn ett dansband og det var fult på dansegulvet hele kvelden. Synn att dagen og natten gikk så fort .
__________________
nov.- 03 feb.- 05 mars-07
- ventes februar -09
10.05.08
dalahesten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 19:34   #2
Supermedlem
 
xJuliane sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
MP Rating: 0% (0)
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så mye Så kjekt at dere fikk en fin dag!
__________________
xJuliane og jentene.
feb -03
,:mars -07
T. 30.mai
xJuliane er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 20:12   #3
Supermedlem
 
sunny84 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
MP Rating: 0% (0)
sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer SÅ masse med vel overstått, Dalahesten! Høres ut som dere hadde en knall dag



__________________
Snuppa født 9. mars 07
sunny84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 21:35   #4
Supermedlem
 
Hannesen06 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ringerike
Meldinger: 592
MP Rating: 0% (0)
Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så mye
__________________
---------------
Hannesen06 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 22:33   #5
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så mye
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 22:51   #6
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så mye!
Høres ut som dere hadde en knallfin dag!
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 14:45   #7
Medlem
 
Tinepia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: I Norge
Meldinger: 186
MP Rating: 0% (0)
Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.Tinepia er fantastisk mot andre.
Sv: Nå er jeg gift

Grattis
__________________
Tinepia

Tinepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 21:24   #8
Seniormedlem
 
viwi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 1,977
MP Rating: 0% (0)
viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så masse! kjekt dere hadde en flott dag! får vi se bilde?
__________________
viwi og prinsessene (03,05,07)
viwi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 12:05   #9
Medlem
 
solcat sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 414
MP Rating: 0% (0)
solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer kos dere masse i hvetebrødsdagene!
__________________
Sigurd 25.02.07 Silje 14.10.08
solcat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 13:29   #10
Seniormedlem
 
roxette sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nå er jeg gift

Gratulerer så mye, og lykke til i livet sammen med hverandre
__________________
Jente,22.01.06, Gutt, 15.03.07 Jenta vår kommer 2. jan. `09.
roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com