Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2005, 13:46   #1
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Fjerning av strekkmerker m laser

Er det noen som har erfaring eller kjenner noen som har fjernet strekkmerker m laser?

Jeg har nemlig noen (fra jeg gikk m Erlend - fikk ingen denne gangen) som er så stygge at jeg kvier meg for å vise meg uten klær. Til og med "for kjente".

Det er ikke sånne blå/røde streker som jeg ønsker skal bli hvite, men skikkelig stygg og skrukkete hud. Det er rett over navelen og magen min ser skikkelig stygg ut. Jo tynnere jeg blir jo verre blir de fordi da mister jeg fettet under. (Når jeg var gravid med stram mage syntes det ikke.....)

Jeg blir skikkelig deprimert av hele greia og har kontaktet et par "laser klinikker" som sier de fjerner både strekkmerker og rynker (og dette er vel en mellomting.) Hun ene sa at de kom til å bli nesten helt borte eller helt borte. (Dvs hun måtte se bilder for å si helt sikkert da men ut fra beskrivelsen..) Er det virkelig mulig?? Eller prøver debare å selge meg produktet sitt???
Gammel 23-09-2005, 15:02   #2
Supermedlem

Marsmor sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 985
Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.Marsmor er et navn alle kjenner.
Sv: Fjerning av strekkmerker m laser

Jeg kan ingenting om dette men følger spent med på svarene du får...høres ut som vi har "like" mager...
Marsmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 15:38   #3
Seniormedlem

Lissie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,100
Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.

Jeg vet ikke noe om sånt, men det er jo bedre å gjøre det enn at du skal gå rundt å tenke på det og ikke ville viser frem magen din??!!

Lissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 16:46   #4
Supermedlem

Storkmamma sin avatar

Meldinger: 1,415
Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.

Ariel, jeg vet ikke heller ikke så mye men har inntrykk av at de kan fjerne veldig mye med laser nå til dags, det kan jo være du må ha mer en en behandling da, men det kan du jo spørre om. Ville nok vurdert det ja, hvis du har så store komplekser med det, du skal jo ikke ha flere barn heller.

Hva var prisen på en slik behandling da?
Storkmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 18:31   #5
VIP-Medlem

Veronal sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 6,972
Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Veronals überheltinne Ani DiFranco
i got highways for stretchmarks
see where i've grown
Har ellers ikke peiling. Har ingen strekkmerker fra svangerskapet, men puberteten var ikke nådig.
Gammel 23-09-2005, 20:59   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for svar og fint at dere ikke kom med "vær glad i strekkmerkene de er bevis på at du har fått to flotte barn"...blæ!!

HAr ikke sjekket så mye i pris enda...driver liksom å mailer litt m diverse steder. Skal informere når jeg vet mere i tilfelle andre er interessert også
Gammel 24-09-2005, 00:00   #7
Medlem

Mona sin avatar

Meldinger: 355
Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.

Har ingen erfaring desverre. Søkte litt på nettet og fant ut at det er strid om det hjelper med laser eller ikke. Ser det er en del som anbefaler kjemisk behandling eller noe, og andre som sier at det eneste som hjelper er laser. Håper du finner ut av det. Jeg hadde personlig ikke vært i tvil. Hadde gjort et forsøk hvis det ikke er overhengende fare for komplikasjoner. Selv om andre kanskje ikke synes det er ille, er det ikke noe godt for den som lever med det.

Ville bare gi deg en god-
Mona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2005, 00:16   #8
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 6,125
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Ariel da...

Mener du dette helt seriøst, så tenk at du KAN ende opp med å betale MYE for noe som ikke fungerer.

Strekkmerkene kommer jo av at UNDERhuden sprekker.

Og jeg har med egne øyne sett hva som KAN skje av laserbehandling (dog kun på tatoveringer, fordi jeg og de fleste jeg kjenner har MANGE så er dette et spennende tema)

Tenk deg nøye om, og konferer minst 2 hudspesialister og en lege... OK??

Mamma til 2 jenter født
190205 & 020209

Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:15.